آخرین اخبار

اعلام همکاری شرکت توماس سوان و NGI

اعلام همکاری شرکت توماس سوان و NGI

"توماس سوان" مدیر تامین کننده مواد دو بعدی انگلستان توافق خود برای تهیه مواد پیشرفته برای انستیتو ملی گرافن بمنظور توسعه تحقیقات و تجاری سازی اعلام کرد.

امروز "توماس سوان" و همکارانش همکاری خود با انستیتو ملی گرافن را در زمینه ایجاد فرصت‌های تجاری با استفاده از گرافن و تولید انواع جدیدی از مواد دو بعدی در سازمان " یورو ساینس" اعلام کرد. 

انستیتو ملی گرافن در دانشگاه منچستر و " توماس سوان"، تولید کننده مستقل مواد در انگلستان، به دنبال پیشبرد هر چه سریعتر تجاری سازی گرافن هستند و تلاش آن‌ها مقارن با تحقیقات گسترده‌ای در زمینه مواد دو بعدی در حال انجام است.

 از زمان کشف گرافن در سال 2004، خانواده جدیدی از مواد بسیار نازک اتمی کشف و معرفی شده‌اند. این دسته از مواد ذاتا دارای ویژگی‌های منحصربفردی هستند که از جمله این مواد " بورون نیترید" است که به گرافن سفید مشهور شده و مقاومت حرارتی بالایی از خود نشان می‌دهد و به عنوان عایق حرارتی کاربرد فراوانی پیدا کرده است. 

با بکار گیری موادی که در انستیتو ملی گرافن توسط دانشمندان "توماس سوان" عرضه  شده است، خمیری‌ از "نیترید بورون" تولید شده است که به صنعت الکترونیک این امکان را داده تا در دماهای کاری بسیار پایینتری نسبت به فناوری‌های موجود عمل کند. با استفاده از این فناوری امکان بکارگیری الکترون‌هایی با طول عمر و سطح کارایی بالا فراهم شده است.

با همکاری ایجاد شده بین "توماس سوان" و انستیتو ملی گرافن، مواد دو بعدی جدیدی برای حمایت از تحقیقات انجام شده در سال‌های اخیر فراهم آورده می‌شود. این همکاری همچنین به ایجاد و خلق نمونه‌های آزمایشگاهی در فناوری‌های نو سرعت بیشتری می‌بخشد. انستیتو ملی گرافن بازخورد فعالیت‌های "توماس سوان" را اعلام و چشم‌اندازهای آینده در تولید مواد 

جدید را تعیین می‌کند.

تحقیقات در زمینه گرافن بطور قابل ملاحظه‌ای از محور ویژگی‌های گرافن به تجاری‌سازی آن سوق پیدا کرده است. ایجاد همکاری‌های باارزش و منحصربفرد، در زمینه مواد دو بعدی، با شرکت‌هایی مانند شرکت" توماس سوان" به معنی ایجاد مسیر جدیدی در بهره‌برداری آکادمیک و صنعتی از این محصولات است.

"جیمز بیکر" مدیر تجاری گرافن در انستیتو ملی گرافن

با وجود گرافن ما می‌توانیم از زنجیره منابع مواد موجود استفاده کرده و تمرکز بیشتری بر روی توسعه کاربردهای آن داشته باشیم. در حال حاضر ما باید تمرکز و درک خود را از دیگر مواد دو بعدی افزایش دهیم و به تاثیر کشف نشده آن‌ها در مجاورت با گرافن بر روی صنعت توجه بیشتری کنیم. 

این یک فرصت طلایی برای همکاری با دانشمندان در سطح جهان است که از آن می‌توان برای افزایش درک خود از فناوری‌های دوبعدی بهره برد و در نهایت می‌توان از نتایج آن برای تسریع کاربردهای جهانی گرافن استفاده کرد.

"اندی گودین" مدیر تجاری، در بخش مواد پیشرفته شرکت "توماس سوان"

"توماس سوان " بطور ویژه‌ای بدنبال تامین مواد دوبعدی جدیدی علاوه بر گرافن است و ما از همکاری با انستیتو ملی گرافن بسیار خرسند هستیم.

انستیتو ملی گرافن واقع در دانشگاه منچستر مرکز ملی تحقیقات در زمینه گرافن در انگلستان است. این مرکز با دارا بودن آزمایشگاه‌ها و تجهیزات بسیار پیشرفته‌ی اتاق‌های تمیز، پالس لیزر، نور، وزن‌سنجی و شیمی مکانی مناسب برای تحقیقات گرافن در سطح جهانی و همکاری تنگاتنگ با صنعت فراهم آورده است.   

 

 منبع:‌ http://www.azonano.com/news.aspx?newsID=34907

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.