آخرین اخبار

حضور نانومچ با ۱۹ پروتوتایپ و 5 محصول در نمایشگاه سالیانه فناوری نانو

حضور نانومچ با ۱۹ پروتوتایپ و 5 محصول در نمایشگاه سالیانه فناوری نانو

برنامه طرح‌های نوآورانه فناوری نانو (NanoMatch) پس از 7 دوره فعالیت و تمرکز بر توسعه فناوری در حوزه‌های مختلف صنعتی، امسال نیز با دو رویکرد معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشور در حوزه فناوری نانو و همچنین حمایت از فناوران و فراهم نمودن امکان معرفی طرح‌ها به سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع در دوازدهمین نمایشگاه سالیانه فناوری نانو، از تاریخ 18 الی 21 مهرماه حضور خواهد داشت و طبق روال هر سال، از جدیدترین دستاوردهای این حوزه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری رونمایی خواهد کرد.

 این برنامه در طول سال، به طور پیوسته اقدام به دریافت طرح از فناوران، پژوهشگران و شرکت‌های نوپا از سراسر کشور نموده و از این تیم‌ها حمایت می‌کند تا بتوانند محصولات خود را توسعه داده و قابل عرضه به بازار و یا قابل معرفی به صنعت نمایند. یکی از حمایت‌های برنامه از طرح‌ها، فرصت حضور در رویدادهای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، ازجمله نمایشگاه سالیانه فناوری نانو است که فرصت بسیار مناسبی برای به هم رسانی عرضه و تقاضا و جذب سرمایه‌گذار است.

امسال، پس از برگزاری سه مرحله فراخوان، در مجموع حدود 133 طرح در این برنامه دریافت گردید که پس از ارزیابی اولیه، 50 طرح به جلسه ارزیابی حضوری دعوت شدند و در نهایت پس از بررسی نهایی، تعداد 20 طرح پذیرش برنامه را دریافت نمودند. این طرح‌ها، بسته به نوع طرح و سطح و نیاز آن‌ها، حمایت‌های برنامه را دریافت نموده و تعدادی از آن‌ها که به سطح قابل قبولی برای ارائه رسیدند، به نمایش در می‌آیند که فهرست آن‌ها در ادامه آمده است. همچنین تعدادی از تیم‌ها که از دوره گذشته مورد حمایت برنامه بوده‌اند و موفق به توسعه محصولات خود شده‌اند نیز، در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

 فناوران، شرکت‌های نوپا، پژوهشگران و جامعه دانشگاهی، بعنوان طرف عرضه و شرکت‌های صنعتی و سرمایه‌گذاران خطرپذیر و مستقل، بعنوان طرف تقاضا، از جمله مخاطبان این برنامه هستند که نانومچ از آن‌ها دعوت می‌نماید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طرح‌ها و تیم‌ها، در تاریخ 18 الی 21مهرماه ۱۳۹۸، در غرفه نانومچ واقع در طبقه دوم سالن خلیج فارس در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران بزرگراه چمران حضور یافته و از جدیدترین دستاوردها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری دیدن نمایند.

 پروتوتایپ تا محصول:

1. داروی درمان سالک

2. نانوساختارهای سرامیکی فوق دما بالا

3. حسگر تشخیص عفونت بیمارستانی

4. پوشش کاتالیست خودرو حاوی فلزت گران‌بها

5. پچ پوستی آبرسان جهت درمان خشکی و اگزما

6. پودر گچ قالب‌گیری فلزات گران‌بها

7. زخم پوش برای زخم بستر

8. بندآورنده خونریزی پپتیدی

9. فیلتر جداکننده آب و روغن

10. افزودنی آلی آبکاری گالوانیزه

11. حسگر تشخیص فلزات سنگین مضر آب

12. غلظت دهنده نانوسلولزی

13. دیسپرسیون پلی یورتان پایه آبی

14. لکه بر تخصصی

15. سم ارگانیک علیه بیماری آتشک

16. آجر ساختمانی نوین

17. روغن درخت چای حاوی داروی آداپالن

18. کیت جداسازی و شمارش سلول‌های توموری سرطانی

19. پدهای معطر با قابلیت رهایش کنترل شده

 

محصول:

1. جاذب اشعه ایکس

2. جوهر نانوساختار حرارتی پرینتر جوهر افشان

3. نانورنگدانه فلورسنت

4. رنگ نانوکامپوزیت آبگریز

5. آزمایشگاه یکپارچه هوشمند

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.