آخرین اخبار

آغاز دومین فراخوان دوره ششم برنامه تجاری‌سازی فناوری نانو

آغاز دومین فراخوان دوره ششم برنامه تجاری‌سازی فناوری نانو

برنامه تجاری‌سازی فناوری نانو (نانومچ) در راستای حمایت از طرح‌های نوآورانه در حوزه نانوفناوری، در طول سال طی فراخوان‌هایی اقدام به دریافت طرح از فناوران و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری نانو می‌نماید.

در همین راستا به استحضار فناوران محترم می‌رساند که ۱5 بهمن­‎ماه لغایت ۲۵ اسفندماه سال جاری، فرصت مجددی برای ثبت طرح در سامانه نانومچ برای داوری و ورود به برنامه فراهم شده است؛ لذا آن دسته از متقاضیانی که موفق به ثبت طرحهای خود در مهلت فراخوان نخست سال نشدند، از تاریخ ۱5 بهمن­‎ماه فرصت دارند تا طرح‌های خود را برای داوری به دبیرخانه برنامه ارسال نمایند.

درخواست‌های دریافتی بر اساس شاخصه‌های مختلفی از جمله قابلیت تجاری شدن، قابلیت فنی، نانومقیاس، قابلیت توسعه بازار، نوآوری و همچنین پتانسیل تیم فناور برای پیشبرد طرح، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. طرح‌های پذیرفته‌شده در برنامه، طی بازه‌ زمانی مشخصی که برای هر طرح متناسب با سطح آن متفاوت است، فرصت استفاده از امکانات، خدمات و تجهیزات در دسترس را خواهند داشت.

لازم به ذکر است در بخش داوری طرح، افرادی که زودتر اقدام به ثبت طرح نمایند، در اولویت زمانی ارزیابی قرار خواهند گرفت. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پست الکترونیکی info@nanomatch.ir یا شماره تلفن 44273652-۰۲۱ با دبیرخانه برنامه تماس بگیرند.

 

جهت دانلود پوستر فراخوان اینجا کلیک کنید.

http://nanomatch.ir/

1 پاسخ به آغاز دومین فراخوان دوره ششم برنامه تجاری‌سازی فناوری نانو

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.