آخرین اخبار

کمپ اشتغال کارنو

کمپ اشتغال کارنو

کمپ اشتغال کارنو، به منظور پاسخ به نیاز کارفرمایان برای جذب نیروی انسانی متخصص و ورود دانشآموختگان دانشگاهی و متخصصان حوزه­ فناوری نانو به محیطهای کاری، اقدام به آموزش برخی مهارتهای نرم و مهارتهای شغلی مورد نیاز مینماید. در همین راستا در زمستان 98، برنامه‌ای مبتنی بر کارگاههای آموزشی متنوع برگزار گردید که در طی آن، برخی جایگاههای شغلی و فرصتهای فناورانه نیز به جویندگان­ کار معرفی شد.

لازم به ذکر است که در اولین کمپ اشتغال کارنو، 15 جایگاه شغلی از سوی کارفرمایان معرفی گردید و تعداد 21 نفر، برای ورود به برنامه تأیید شدند. در این برنامه، پس از طی شدن فرآیندهای ارزیابی، بیش از نیمی از افراد شرکتکننده، موفق به دریافت تأییدیه از سوی کارفرمایان برای کسب جایگاههای شغلی مختلف شدند.

گفتنی است که دومین کمپ اشتغال کارنو، در تابستان 99 برگزار میگردد و متقاضیان شرکت در این برنامه، میتوانند از تاریخ 30 اردیبهشتماه، با مراجعه به سایت karnostartup.ir، نسبت به ثبتنام اولیه و سنجش شرایط حضور در کمپ اشتغال، اقدام نمایند. همچنین متقاضیان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر، با شمارههای 02166127795 یا 09301898646 تماس حاصل فرمایند.

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.