آخرین اخبار

طیف‌سنج‌های مغناطیسی نانویی با قابلیت استفاده در صنایع مختلف

طیف‌سنج‌های مغناطیسی نانویی با قابلیت استفاده در صنایع مختلف

یک شرکت تولیدکننده طیف‌سنج‌های مغناطیسی «NMR»، جایزه «بهترین محصول تحلیلی» نمایشگاه نانوفناوری ژاپن را به خود اختصاص داد. شرکت نانالایسیس (Nanalysis) که فعالیت‌های خود در حوزه نانوفناوری و به‌طور خاص تولید و توسعه طیف‌سنج‌های «NMR» را از سال 2009 میلادی آغاز نموده است، تنها شرکت کوچک و غیرژاپنی بوده که موفق به کسب جایزه از نمایشگاه نانوفناوری ژاپن شده است.

نانالایسیس، در طول یک دهه فعالیت خود، تلاش‌های قابل توجهی در راستای ترغیب صنایع مختلف برای استفاده از طیف‌سنج‌های «NMR» نموده و با طراحی و توسعه مجموعه متنوعی از این طیف‌سنج‌ها، با قیمتی مقرون‌به‌صرفه و اتوماسیونی مطلوب، این فناوری را برای انواع کاربردهای صنعتی، در دسترس قرار داده است. محصول جدید این شرکت به نام «NMReady 60»، در بسیاری از صنایع، اعم از نفت و گاز، شیمیایی، داروسازی، فناوری‌های زیستی، علوم غذایی و حتی آژانس‌های اتمی کاربرد داشته و دریافت جایزه از نمایشگاه نانو ژاپن، می‌تواند اعتبار بیشتری برای تجاری‌سازی و ورود به بازار این محصول به ارمغان آورد.

دکتر «سوزان ریجل» (Susanne Riegel)، مدیر بازاریابی نانالایسیس، با ابراز خرسندی از دریافت جایزه نمایشگاه نانوفناوری ژاپن اظهار داشت: «ما از دریافت جایزه Nano Analytics Award برای محصول جدیدمان بسیار خوشحالیم. این محصول، هزینه‌های نگهداری را در مقایسه با NMRهای معمول به شدت کاهش داده و با توجه به این‌که ابعاد و اندازه، یکی از محدودیت‌های استفاده از طیف‌سنجی در صنعت است، یک تغییر در بازار به حساب می‌آید. استفاده از ابزارهای جدید Compact NMR Tools، به متخصصان و رهبران صنعت اجازه می‌دهد تا حل مشکلات و چالش‌های خود، به‌ویژه در زمینه تجزیه‌وتحلیل مواد و بهینه‌سازی فرآیند پلیمریزاسیون را آغاز نمایند».

گفتنی است، این نخستین بار نیست که نانالایسیس موفق به کسب جوایز معتبر برای محصولات تخصصی خود می‌شود. این شرکت، پیش از این و در سال‌های 2016 و 2018 میلادی نیز، جایزه «Frost & Sullivan» را برای شرکت برتر در بخش «NMR»های قابل‌حمل به خود اختصاص داد. در حال حاضر، محصولات نانالایسیس، به صورت مستقیم در کشورهای آمریکا، کانادا و آلمان به فروش می‌رسند و توزیع‌کنندگان محلی در کشورهایی مانند انگلیس، ژاپن و هند، قلمرو بازار این شرکت را به بیش از 40 کشور توسعه داده‌اند.

 

مرجع: «Finance. Yahoo»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.