آخرین اخبار

خیز بلند «نانو دایمنشن» برای نفوذ به بازار جهانی صنایع دفاعی

خیز بلند «نانو دایمنشن» برای نفوذ به بازار جهانی صنایع دفاعی

شرکت نانویی نانو دایمنشن «Nano Dimension» که از پیشگامان توسعه سیستم‌های ساخت افزودنی در صنایع الکترونیک به حساب می‌آید، خبر از انعقاد قرارداد فروش با یکی از سازمان‌های دفاعی آمریکا داده است. مطابق با این قرارداد، سیستم انحصاری «DragonFly» که در زمینه چاپ سه‌بعدی کاربرد دارد، در اختیار یکی از ده تأمین‌کننده سیستم‌های دفاعی جهان قرار خواهد گرفت.

شرکت «نانو دایمنشن» یکی از بازیگران فعال در زمینه لوازم الکترونیکی جانبی بوده که طی سال‌های اخیر، توانسته است خود را به‌عنوان یکی از شرکای تجاری وزارت دفاع آمریکا و سایر شرکت‌های فعال در این صنعت مطرح نماید. تحرکات این شرکت که اخیراً در لیست سازمان‌های مورد تأیید وزارت دفاع آمریکا قرار گرفته است، حاکی از عزم جدی برای تقویت جایگاه خود در بازار صنایع دفاعی است. با توجه به موفقیت‌های چشمگیر در توسعه و تجاری‌سازی فناوری انحصاری چاپ سه‌بعدی و استقبال صنایع دفاعی از دستگاه‌های ابداعی «نانو دایمنشن»، قرارداد فروش جدید، نقطه عطف مهمی در نفوذ به بازار جهانی صنایع دفاعی است. لازم به ذکر است، سیستم «دراگون فلای» می‌تواند سازمان‌های دفاعی را از ریسک‌های ناشی از سرقت دارایی‌های فکری دور نموده و با ساده‌سازی فرآیند ساخت افزوده، بهره‌وری تولید را به شدت افزایش دهد. علاوه بر این، سیستم مذکور با تسریع فعالیت‌های تحقیق و توسعه و کاهش زمان‌های اتلافی، موجب کاهش چشمگیر هزینه‌ها خواهد شد.

آمیت درور «Amit Dror»، مدیر اجرایی «نانو دایمنشن»، در حاشیه اعلام وضعیت مالی (درآمدها، فروش و هزینه) این شرکت در نیمه اول سال 2019 میلادی، با ابراز خشنودی از پیشرفت‌های فنی انجام گرفته اظهار داشت: «ما در سال 2019، پیشرفت‌های قابل‌توجهی در زمینه توسعه محصول داشته‌ایم و حتی اخیراً سیستم تولید دیجیتال DragonFly LDMTM Lights-Out را عرضه نموده‌ایم که امکان چاپ 24 ساعته و بدون وقفه اجزای الکترونیکی را فراهم می‌سازد. ما در حال حاضر بر افزایش فروش و بهینه‌سازی هزینه‌های خود متمرکز شده و با پیشبرد قابلیت‌های فناورانه در نسل بعدی سیستم‌های خود، برتری کامل فناوری را به رقبا و مشتریان نشان خواهیم داد». گفتنی است، سود «نانو دایمنشن» در نیمه اول سال 2019 میلادی بالغ بر 2.85 میلیون دلار بوده است که در مقایسه با مدت‌زمان مشابه در سال گذشته، افزایش 65 درصدی را نشان می‌دهد. البته مطابق با گزارش‌های مالی، در سال جاری، چیزی حدود 4474000 دلار بابت هزینه‌های تحقیق و توسعه و 2871000 دلار بابت هزینه‌های بازاریابی و فروش صرف شده است که نشان‌دهنده توجه ویژه «نانو دایمنشن» به بحث تحقیق و توسعه و پیشرفت فناوری و در عین حال، تمرکز قابل‌توجه بر فروش و نفوذ به بازارهای جدید است.

 

مرجع: «evertiq»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.