آخرین اخبار

امضای قرارداد همکاری برای گسترش توزیع محافظ نانویی شیشه اتومبیل

امضای قرارداد همکاری برای گسترش توزیع محافظ نانویی شیشه اتومبیل

شرکت سی‌باند «C-Bond» که به عنوان تولید کننده محصولات تقویتی برای شیشه‌های اتومبیل شناخته می‌شود، اخیراً در راستای گسترش توزیع محصول اساسی خود با نام نانوشیلد، قراردادی را با شرکت «SSi»، امضا نموده است. این قرارداد جدید، امکان دسترسی سی‌باند به یک بازار گسترده‌تر، خصوصاً در میان توزیع‌کنندگان لوازم یدکی خودروها را فراهم می‌نماید.

نانوشیلد نوعی مایع تقویت‌کننده است که از شکسته شدن و ترک برداشتن شیشه جلویی اتومبیل جلوگیری به عمل می‌آورد. این محصول، با نفوذ در سطح شیشه و پر کردن ترک‌های ریز موجود بر روی سطح آن، باعث تقویت و جلوگیری از شکستن شیشه می‌شود. نانوشیلد را می‌توان به سادگی بر روی سطح شیشه اسپری نموده و با استفاده از یک دستمال پاک نمود. ضمن اینکه عملکرد این محصول برای مقاوم‌سازی شیشه در برابر ضربه، با استفاده از آزمایشات، اعتبارسنجی شده است، این محلول از نظر اقتصادی نیز مقرون‌به‌صرفه بوده و به شکل قابل توجهی، منجر به کاهش تعمیرات و تعویض شیشه جلوی اتومبیل‌ها خواهد شد. لازم به ذکر است که بر اساس ادعای نشریه بیمه آمریکا، 30 درصد از هزینه‌هایی که بیمه‌ها در رابطه با اتومبیل‌ها متحمل می‌شوند، مربوط به شیشه آن‌ها بوده و بیمه‌ها سالانه بیش از 4 میلیارد دلار بابت خسارات وارده به شیشه‌های اتومبیل‌ها، پرداخت می‌نمایند. در همین راستا، محصول جدید سی‌باند، می‌تواند تحولی عظیم بر این حوزه داشته و از نظر اقتصادی، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

«اسکات سیلورمن»، مدیرعامل سی‌باند، در خصوص استراتژی جدید این شرکت برای ورود به همکاری با شرکت «SSi»، اظهار داشت: «از اینکه برای افزایش فروش محصولات خود، در حال مشارکت با یک تیم متخصص هستیم، بسیار خرسندیم. ما بر این باوریم که همگام با افزایش تعداد شرکای فروش و کانال‌های توزیع خود برای این محصول، درآمد حاصله نیز افزایش خواهد یافت». این مسئله، درسی بزرگ برای شرکت‌های استارت‌آپی و نوپایی است که تصور را بر این دارند که همه سود حاصله در شرکت، از جمله سودهای ناشی از بازاریابی، بایستی عاید آن‌ها گردد. در حالی که همکاری‌های استراتژیک در حوزه‌های مختلف فناورانه یا بازاریابی، می‌تواند چالش‌ها و خلأهای موجود در داخل شرکت را حل نموده و منجر به رشد قابل توجه شرکت در کمیت و کیفیت محصول تولیدی و یا بازار هدف بزرگ‌تر گردد.

گفتنی است، شرکت سی‌باند به‌تازگی، سفارشی از سوی شرکت «Amarillo Auto» دریافت نموده که یکی از ارائه‌دهندگان لوازم یدکی و تعمیرات در صنعت خودروهای سنگین در تگزاس است. به نظر می‌رسد که در کنار کیفیت قابل توجه محصول تولیدی شرکت سی‌باند، بازاریابی‌های صورت گرفته توسط این شرکت، به خوبی جواب داده و آینده بسیار روشنی در پیش روی نانوشیلد قرار دارد. قرارداد همکاری جدید سی‌باند با «SSi» که بیش از 70 سال سابقه کار در این حوزه را دارد، می‌تواند به عنوان تضمینی بر فروش بیشتر محافظ نانویی سی‌باند بوده و دسترسی ساده‌تر این محصول به بازار توزیع‌کنندگان‌ لوازم یدکی خودروهای سنگین را امکان‌پذیر نماید.

 

مرجع: «Yahoo»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.