آخرین اخبار

ورود محصولات مبتنی بر فناوری نانو به حوزه تبلیغات و برندسازی

ورود محصولات مبتنی بر فناوری نانو به حوزه تبلیغات و برندسازی

شرکت «Nanotech Security Corp»، به عنوان یکی از نوآوران برجسته در حوزه تولید ساختارهای نانواپتیک و موادی با قابلیت تغییر رنگ که به منظور حفاظت و شکل‌گیری برندها قابل استفاده می‌باشند، موفق به عرضه تجاری اولین سری محصولات خود در خصوص برندسازی شده است.

یکی از محصولات این شرکت نانویی که تحت عنوان «LiveLogo» روانه‌ بازار شده است، برگرفته از فناوری تغییر تصاویر بوده که برای روایت داستان‌ها و تبلیغاتی منحصر به فرد، قابل استفاده است. این نوع از تبلیغات که با چرخش زاویه دید کاربر، تصویر به نمایش گذاشته شده تغییر می‌کند، تأثیر قابل توجهی بر مشتری داشته و می‌تواند به شکل قابل ذکری، توجه وی را جلب نماید. تصاویر مورد استفاده برای این هدف، قابل مدیریت و تغییر بوده و می‌توان بسته به حوزه کسب‌وکار، برند و یا یک محصول خاص، از آیتم‌های مختلفی، نظیر لوگو، تگ‌لاین و یا تصویر محصول، استفاده نمود.

«Dynamic Portrait»، محصول دیگری است که با قرار دادن تصاویر با کیفیت بالا در کنار هم، تجربه بی‌نظیری را برای مشتری به ارمغان می‌آورد. تصاویر حاصل شده در نتیجه استفاده از این فناوری، دارای وضوح تصویر بسیار بالاتری نسبت به چاپ سنتی بوده و در عین حال، به کمک این روش، می‌توان به منظور بهبود اثربخشی برند، متن و افکت‌های طراحی را نیز، اضافه نمود.

گفتنی است، «Nanotech» در حوزه طراحی و تولید ساختارهای نانواپتیک و مواد با قابلیت تغییر رنگ فعالیت داشته که به منظور بهبود برندها، تبلیغات و همچنین در موارد قانونی که نیاز به سندیت محکمی دارند، مانند اسکناس، تمبر و اسناد محرمانه دولتی، قابل استفاده است. به این منظور، این شرکت از فناوری نانو بهره گرفته، تا بتواند ایجاد تصاویر بر روی پایه‌های مختلف فلزی، پلیمری، کاغذ و حتی پارچه را ممکن سازد. شایان ذکر است که این شرکت به منظور دستیابی به بازاری گسترده و تجاری‌سازی محصولات تولیدی خود، اقدام به طراحی برنامه‌های جدیدی نموده که به طور مثال، می‌توان به توسعه فعالیت‌هایش در منطقه آمریکای شمالی، اشاره نمود. این اقدام، می‌تواند عرضه سریع‌تر و تضمین‌شده این محصولات را در مقیاس‌های چندین برابری، ممکن ساخته و بهبود موقعیت شرکت در بازار را، به دنبال داشته باشد.

 

مرجع: «securingindustry»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.