آخرین اخبار

دعوت فرا بورس ایران از استارت‌آپ‌های مالی برای شرکت در رویداد «فین استارز پلاس»

دعوت فرا بورس ایران از استارت‌آپ‌های مالی برای شرکت در رویداد «فین استارز پلاس»

از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه سال جاری، رویدادی تحت عنوان «فین استارز پلاس» و با هدف شناسایی و معرفی آخرین نوآوری‌ها در حوزه فناوری‌های مالی کشور، برگزار خواهد شد. این رویداد استارت‌آپی، میزبان فعالان حوزه نوآوری و کارآفرینی، استارت‌آپ‌های فین‌تکی، شتاب‌دهنده‌ها، ارکان بازار مالی و سایر علاقه‌مندان فعال در این حوزه، خواهد بود.

فین استارز، یک برنامه دائمی از مجموعه رویدادهای تخصصی و فرآیندهای متنوع مرتبط با استارت‌آپ‌های فعال در حوزه فناوری مالی (فین‌تک) ایران است که در آن، صاحبان ایده و نوآوران، استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهندگان، فرشتگان کسب‌وکار و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر، فرصتی ارزشمند برای شبکه‌سازی، معرفی و یافتن ایده و فرصت‌آفرینی در فضایی تعاملی خواهند داشت. فین استارز، از سال 2016 میلادی و با هدف ارتقاء جایگاه بین‌المللی صنعت فین‌تک ایران، فعالیت خود را ذیل شرکت فرا بورس آغاز نموده و فین استارز پلاس را می‌توان یکی از حلقه‌های زنجیره خدمات آن دانست.

به گزارش روابط عمومی فرا بورس ایران، بازیگران فعال در حوزه نوآوری و فناوری‌های مالی در اقصی نقاط کشور، می‌توانند در این رویداد شرکت نموده و امکان بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود در بازارهای مالی کشور را داشته باشند. لازم به ذکر است که برخی از مجموعه‌های معتبر داخلی، از جمله «دیجی‌کالا نکست» که بازوی سرمایه‌گذاری و نوآوری هلدینگ دیجی‌کالا به شمار می‌رود نیز، همکاری خود را با این رویداد آغاز نموده‌اند.

گفتنی است، فین‌استارز پلاس، هم‌زمان با دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برگزار شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فین استارز، نسبت به ثبت‌نام و شرکت در این رویداد، اقدام نمایند.

 

مرجع: «FinStars»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.