آخرین اخبار

برگزاری رویداد تجاری‌سازی فناوری‌های پیشرفته از سوی اتاق بازرگانی ایران

برگزاری رویداد تجاری‌سازی فناوری‌های پیشرفته از سوی اتاق بازرگانی ایران

اتاق بازرگانی ایران، با هدف حمایت از استارت‌آپ‌ها، کسب‌وکارهای نوپا و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، یک همایش تخصصی با موضوع تجاری‌سازی فناوری برگزار می‌کند. این همایش که تحت عنوان «رویداد تجاری‌سازی فناوری‌های پیشرفته ایران» و در تاریخ پنجم اسفندماه سال جاری برگزار می‌گردد، پیوند بین صاحبان صنایع، سرمایه‌گذاران و شرکت‌های بزرگ از یک‌سو و مخترعین، ایده‌پردازان، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی را از سوی دیگر دنبال می‌کند.

در این همایش که با محوریت تجاری‌سازی فناوری‌های پیشرفته داخلی برگزار خواهد شد، شش حوزه «محیط‌زیست»، «صنایع غذایی»، «انرژی»، «حمل‌ونقل»، «شهر هوشمند» و «بهداشت و سلامت»، به‌عنوان زمینه‌های تخصصی معرفی شده است. علاقه‌مندان، می‌توانند با ارسال طرح‌های تجاری خود در این موضوعات، از مزایای متعددی، همچون حضور در مسابقه «بهترین ارائه تجاری» و بهره‌مندی از جوایز در نظر گرفته شده و نیز، استفاده از امکانات خدمات حمایتی و مشاوره‌ای مالی و مدیریتی برای فناوری‌های منتخب، برخوردار شوند. فناوران و صاحبان ایده، می‌توانند با حضور در این رویداد، به شبکه سرمایه‌گذاران بالقوه برای پروژه‌ها، محصولات و خدمات فناوری‌های پیشرفته دسترسی یافته و شبکه ارتباطات تجاری و صنعتی جدیدی را ایجاد نمایند. همچنین با توجه به حضور خیل عظیمی از صاحبان صنایع و شرکت‌های بزرگ صنعتی، درک و تحلیل آن‌ها از بازار هدف و تقاضای واقعی، بهبود خواهد یافت.

گفتنی است، آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال طرح‌های تجاری، روز شنبه 6 بهمن 1397 بوده و نتایج ارزیابی طرح‌ها، در هفته آخر بهمن‌ماه اعلام می‌گردد. رویداد تجاری‌سازی فناوری‌های پیشرفته ایران، در تاریخ 5 اسفندماه 1397، از ساعت 14 الی 20، در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود. عمده مخاطبین این رویداد، صاحبان ایده و فناوری‌های پیشرفته، استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا، شرکت‌های دانش‌بنیان، سرمایه‌گذاران و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر و شرکت‌های صنعتی می‌باشند.

 

مرجع: «Iran Tech Plus»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.