آخرین اخبار

شبکه‌سازی گسترده و استفاده از فناوری‌های برتر، رموز پیروزی شرکت نانودایمنشن

شبکه‌سازی گسترده و استفاده از فناوری‌های برتر، رموز پیروزی شرکت نانودایمنشن

شرکت نانودایمنشن «Nano Dimension» که در حوزه توسعه سیستم‌های چاپ سه‌بعدی برای صنایع الکترونیک فعالیت می‌نماید، دستاوردهای بسیاری را در مسیر پیشتازانه تولید قطعات الکترونیکی چاپی در سرتاسر جهان، بدست آورده است. این شرکت، تلفیقی از شبکه‌سازی و بهره‌گیری از فناوری‌های برتر، از جمله فناوری نانو را بکار گرفته، تا از رقبا پیشی گیرد. نانودایمنشن که مجموعه‌ای از روابط تجاری با مجموعه‌های مختلف، از جمله وزات دفاع آمریکا ایجاد نموده است، به منظور شبکه‌سازی جدید خود، برنامه‌های بزرگی در سر دارد.

این شرکت، به همکاری با نمایندگان فروش جدیدی روی آورده است که بتواند حضورش را در ایالات‌متحده، آسیای جنوب شرقی، اروپا و آفریقا، پررنگ نماید و با این کار، میزان فروش خود را به بیش از دو برابر رسانده است. نانودایمنشن، به طور متوسط، هر سه‌ماه رشد 56 درصدی در درآمد فروش خود داشته است و در این مسیر، گواهینامه‌ها و جوایز فناوری متنوعی را نیز به دست آورده است.

رویکرد همکاری راهبردی نانودایمنشن با شرکت‌های مختلف، به توسعه‌دهندگان پیشرو در بازار نیز کمک نموده تا تنوع برنامه‌های کاربردی خود که با سیستم «DragonFly Pro» مطابقت دارد را گسترش دهند. مثال مناسبی از این همکاری، بکارگیری و انطبقاق «SOLIDWORKS» برای سیستم مذکور است که به توسعه‌دهندگان صنایع الکترونیک، کامل‌ترین و کارآمدترین راه‌حل را برای بهینه‌سازی طراحی قطعات الکترونیکی پیچیده، ارائه می‌دهد.

همراهی با مشتری نیز یکی دیگر از رویکردهای تعاملی است که نانودایمنشن از آن چشم‌پوشی نکرده است. این شرکت، اخیراً در همکاری با شرکت‌های «Harris» و «Space Florida»، با موفقیت نشان داد که دقت عملکرد تقویت‌کننده فرکانس رادیویی چاپ شده سه‌بعدی این شرکت، قابل مقایسه با تکنیک‌های تولیدی موجود است. پیوستن نانودایمنشن به برنامه نوآوری باز «Techniplas»، که در زمینه طراحی و ساخت محصولات و خدمات خودرویی است نیز، امکان همکاری‌های ویژه‌ای را برای این شرکت فراهم نموده است.

رویکرد این شرکت، همکاری با شرکایی است که سهم بازار اصلی و رضایت مشتری در قلمرو مربوطه را به دست آورده‌اند. تأسیس دفتر مشتریان و مرکز خدمات مشتری در قلب دره سیلیکون، به طور قابل‌ملاحظه‌ای ردپای نانودایمنشن را در ایالات‌متحده پررنگ نموده است. پوشش فروش این شرکت، در حال حاضر در سراسر قاره آمریکا گسترش یافته و شرکت‌های بیشتری را قادر می‌سازد تا از این فناوری استفاده نمایند. دفتر مرکزی آسیا نیز در هنگ‌کنگ مستقر بوده و چندین نمایندگی مجاز در این منطقه حضور دارند.

«آمیت درور»، مدیرعامل نانودایمنشن، در خصوص استراتژی‌های این شرکت، اظهار می‌کند: «تولید افزودنی‌های قطعات الکترونیکی چاپ شده، یکی از عناصر محوری برای حرکت به سمت انقلاب صنعتی چهارم است و ما می‌خواهیم شرکا و مشتریان ما، ابزار لازم برای شرکت در آن را داشته باشند. ما موقعیت خوبی برای ادامه سرعت بخشیدن به رشد درآمدمان را داریم و حضور جهانی خود را با مشتریان جدید، نمایندگی‌ها و مراکز خدمات مشتری، افزایش داده‌ایم و مهم‌تر از همه، ما به شرکت‌ها برای افزایش فرصت در بازار، بهبود قدرت طراحی و افزایش بهره‌وری، با حفظ مالکیت فکری، کمک می‌کنیم.»

 

مرجع: «iconnect007»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.