آخرین اخبار

جذب سرمایه توسط یک استارت‌آپ هندی برای توسعه خط تولید لباس‌های نانویی

جذب سرمایه توسط یک استارت‌آپ هندی برای توسعه خط تولید لباس‌های نانویی

یک شرکت استارت‌آپی هندی که در زمینه تولید و عرضه لباس‌های مقاوم در برابر لک و رنگ فعالیت دارد، موفق به جذب سرمایه ۸۵۵ هزار دلاری، از سوی برخی فرشتگان کسب‌وکار و گروهی از مدیران قبلی شرکت «Flipkart» که یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین هند می‌باشد، شده است. این استارت‌آپ که «Turms» نام دارد، از نانوفناوری، به منظور بهبود خواص لباس‌های تولیدی استفاده می‌نماید.

مبالغ حاصل از تأمین مالی یادشده، برای گسترش دامنه فعالیت‌های استارت‌آپ، جذب و استخدام استعدادهای برتر در حوزه فناوری، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تحقیق و توسعه و نیز، راه‌اندازی مراکز تجربی در برخی از شهرهای مهم، مورد استفاده قرار خواهد گرفت. «رامسوار میسرا»، بنیان‌گذار و مدیرعامل این استارت‌آپ، با تأکید بر روند تغییر در صنعت پوشاک و افزایش توجهات به لباس‌های هوشمند، اظهار داشت: «ما معتقدیم که جهان در حال حرکت به سوی لباس‌های کارآمد و همراه با نگهداری و مراقبت کمتر است که می‌تواند زندگی روزمره را برای کاربران ساده‌تر نماید. شرکت ما، متعهد است تا پیشگام این انقلاب و شکل‌گیری عادات جدید مصرف‌کنندگان در هند باشد.»

گفتنی است، این شرکت استارت‌آپی، دارای یک فناوری پتنت شده است که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا پارچه‌هایی طبیعی و لباس‌هایی دافع لک، مایعات و بو، تولید نمایند. پوشاک عرضه‌شده از سوی این شرکت، در مقایسه با لباس‌های معمول، به شستشوی کمتری نیاز داشته و در زمان شستشو نیز، آب و مواد شوینده بسیار کمتری مورد نیاز خواهد بود. این لباس‌ها، در انواع مختلف تی‌شرت، پیراهن و لباس‌زیر و در دو نوع مردانه و زنانه تولید و به بازار عرضه می‌شوند. 

 

مرجع: «techiexpert»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.