آخرین اخبار

ورود بزرگ‌ترین بانک آمریکا به اکوسیستم نوآوری و حمایت از استارت‌آپ‌ها

ورود بزرگ‌ترین بانک آمریکا به اکوسیستم نوآوری و حمایت از استارت‌آپ‌ها

بانک جی پی مورگان «JPMorgan Chase»، به منظور افزایش دقت ونظارت در فرآیند حمایت و پشتیبانی از استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا، تصمیم بر تشکیل کارگروهی ویژه دارد. این استراتژی جدید جی پی مورگان، به‌عنوان بزرگ‌ترین بانک آمریکا، در رقابت با «SVB Financial» شرکت مادر «Silicon Valley Bank» اتخاذ شده است که به‌صورت گسترده‌ای، به‌عنوان بانک حامی استارت‌آپ‌ها شناخته می‌شود. کارگروه مذکور که اصطلاحاً «Emerging Growth Group» نامیده می‌شود، بر استارت‌آپ‌های ارائه دهنده خدمات به مصرف‌کنندگان نهایی، در صنایعی نظیر مواد غذایی، زیبایی و حیوانات خانگی، متمرکز خواهد بود و مجموعه‌ای از خدمات متنوع مالی، از جمله وام، خدمات حسابداری، کارت‌های اعتباری و خدمات بانکی بین‌المللی را به آن‌ها ارائه خواهد کرد.

بنا بر گزارش «American Banker»، کارگروه تشکیل‌شده از سوی جی پی مورگان، توسط «آلتون مک داول» رهبری خواهد شد. وی که از کارکنان قدیمی جی پی مورگان به شمار می‌آید، در این باره اظهار داشت: «فعالیت در فضای استارت‌آپی و در حال رشد، نیازمند درکی عمیق از الگوهای رشد در مراحل نخستین راه‌اندازی کسب‌وکار و ایجاد شبکه‌ای از متخصصین و خدمات مرتبط است که در نهایت، با مجموعه‌ای از سرمایه‌گذاران مخاطره‌پذیر، به سرانجام خواهد رسید. ما در حال ساخت یک اکوسیستم اختصاصی داخلی و بین‌المللی در اطراف استارت‌آپ‌ها هستیم».

گفتنی است، کارگروه جی پی مورگان، دارای دفاتری در 8 بازار محلی آمریکا، شامل آستین تگزاس، بوستون، دنور، هوستون، لس‌آنجلس، نیویورک، سانفرانسیسکو و سیاتل خواهد بود و تحت نظارت دفتر صنعتی، به‌عنوان بخشی از دفتر مرکزی این بانک، فعالیت می‌نماید. «ملیسا اسمیت»، مدیر دفتر صنعتی، در این زمینه افزود: «تغییر و تحولات بزرگ در اقتصاد نوآوری، موجب ظهور مدل‌های جدید کسب‌وکار و عرضه محصولات و خدمات متفاوتی شده است که تجربه مشتریان را به‌صورت چشمگیری بهبود می‌دهد.»

 

مرجع: «American Banker»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.