آخرین اخبار

بهبود مدیریت گردشگری از طریق آنالیز فرآیندهای کسب‌وکار

بهبود مدیریت گردشگری از طریق آنالیز فرآیندهای کسب‌وکار

استارت‌آپ جدیدی در سنگاپور راه‌اندازی شده است که ایده‌ای جالب برای استفاده از پتانسیل‌های گردشگری در ارتباط با «SMEs» سنگاپوری و دیگر شرکت‌های کوچک جنوب شرق آسیا دارد. این استارت‌آپ که تراول‌استاپ «Travelstop» نام دارد، در نوامبر سال 2017 میلادی، توسط سه تن از کارآفرینان عضو «TravelMob» تأسیس شده و حالا پس از تقریباً یک سال، توانسته است تا محصول خود را به بازار عرضه نماید.

با توجه به تجربه اعضای اصلی این استارت‌آپ که ناشی از تجارب شغلی در شرکت‌هایی مانند یاهو است، تراول‌استاپ نسبت به دیگر استارت‌آپ‌های تازه تأسیس، دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های گسترده‌ای است. به گفته مدیرعامل این شرکت، بیش از 90 درصد از مسافرت‌های صورت گرفته در جنوب آسیا، بدون مدیریت مناسب است که این شامل 40 درصد از صنعت گردشگری 2/1 میلیارد دلاری جهان است. وی بر این نکته تأکید دارد که همکارانش می‌توانند اثرات مخرب سوء مدیریت در گردشگری را تشخیص داده و تفاوت هزینه‌ها را به شرکت‌هایی که تمایل به همکاری با آنان دارند، گزارش دهند. تمرکز بر روی ساختارهایی نظیر گزارش خودکار هزینه، رویکرد منعطف سفر و استفاده از پایگاه‌های داده قدرتمند، از مهم‌ترین ویژگی‌های تراول‌استاپ محسوب می‌شود که می‌تواند آنالیز شرکت‌های کوچک و متوسط فعال در حوزه گردشگری را تسهیل نماید.

تراول‌استاپ، به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا از سرویس‌ها و خدمات این شرکت به رایگان استفاده نموده و در صورت رضایت، نسخه‌های پیشرفته‌تر و ارتقاءیافته خدمات مذکور را خریداری نمایند. درآمد 1.2 میلیون دلاری از طریق ارائه خدمات طی مدت‌زمان تأسیس شرکت تاکنون، به بنیان‌گذاران کمک نموده است تا برنامه‌ریزی‌های این شرکت برای توسعه کسب‌وکار در سال 2019 میلادی و راه‌اندازی برخی دفاتر محلی تسریع شود.

 

مرجع: «techcrunch»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.