آخرین اخبار

فروش دو چاپگر سه‌بعدی توسط یک شرکت نانویی به نیروهای مسلح آمریکا

فروش دو چاپگر سه‌بعدی توسط یک شرکت نانویی به نیروهای مسلح آمریکا

شرکت نانو دایمنشن «Nano Dimension»، یکی از بازیگران پیشرو در زمینه لوازم الکترونیکی جانبی است که توانسته است خود را به‌عنوان یکی از شرکای تجاری وزارت دفاع آمریکا مطرح نماید. این شرکت که اخیراً کد سازمان‌های مورد تأیید وزارت دفاع «CAGE» را به دست آورده است، از فروش 2 چاپگر سه‌بعدی ساخت خود به این نهاد دفاعی خبر داده است. این دو چاپگر که تنها چند هفته پس از اخذ تأییدیه مذکور، به دو بخش مختلف از وزارت دفاع واگذار شده است، از تلاش‌های نانو دایمنشن برای تقویت جایگاه خود در بازار صنایع دفاع آمریکا حکایت دارد.

به گفته «سیمون فرید»، مدیر شرکت نانو دایمنشن در آمریکا: «توسعه قابلیت‌ها در ایجاد نمونه اولیه و همچنین ایمنی، یک مشخصه کلیدی برای پذیرش هر چه بیشتر راهکارهای پیشنهادی ما در صنایع نظامی و دفاعی آمریکا بوده که بیش از چند میلیارد دلار ارزش دارد. چاپگر سه‌بعدی «DragonFly Pro»، به کاربر این امکان را می‌دهد که طرح‌های سه‌بعدی را به‌صورت کاملاً جدید طراحی نموده و فرآیند چاپ را با استفاده از فناوری ساخت افزوده بهبود دهد. صنایع دفاع، یکی از بهترین فضاها برای ورود فناوری‌های مرتبط با ساخت افزوده است که می‌تواند بهره‌وری زنجیره تأمین و نوآوری در محصول را به‌شدت افزایش دهد. از این منظر، بخش دفاعی را می‌توان یک بازار کلیدی برای فناوری‌های ساخت افزوده به شمار آورد.»

نانو دایمنشن، یک شرکت الکترونیکی پیشرو است که از فناوری‌های منحصربه‌فرد در زمینه چاپ سه‌بعدی بهره می‌برد. با توجه به تقاضای رو به رشد برای دستگاه‌های الکترونیکی و کارکردهای پیچیده این دستگاه‌ها، طیف گسترده‌ای از صنایع، شامل تجهیزات پزشکی، دفاع، هوافضا، خودرو، اینترنت اشیاء «IoT» و مخابرات، به‌عنوان مشتریان محصولات و فناوری‌های نانو دایمنشن محسوب می‌شوند.

 

مرجع: «gurufocus»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.