آخرین اخبار

تأمین مالی ۵ میلیون دلاری یک استارت‌آپ فعال در حوزه پرورش و عرضه گیاهان

تأمین مالی ۵ میلیون دلاری یک استارت‌آپ فعال در حوزه پرورش و عرضه گیاهان

 سیل «Sill»، یک استارت‌آپ فعال در حوزه پرورش و عرضه گیاهان است که آن‌ها را به‌صورت آنلاین و نیز در فروشگاه‌های مرتبط به فروش می‌رساند. این استارت‌آپ که در سال ۲۰۱۲ میلادی راه‌اندازی شده است، اخیراً موفق به تأمین مالی ۵ میلیون دلاری طی یک جذب سرمایه سری «A» شده است که سرمایه این شرکت را به ۷.۵ میلیون دلار افزایش می‌دهد.

بنا بر گزارش «Tech Crunch»، توسعه کسب‌وکارهای نوپا بدون جذب منابع خارجی بسیار دشوار بوده و مدت زمان زیادی به طول خواهد انجامید. شرکت استارت‌آپی سیل نیز از این قاعده مستثنی نیست و به اذعان «الیزا بلانک»، مدیرعامل این استارت‌آپ، فرآیند توسعه کسب‌وکار چند سال به طول انجامیده است. وی می‌افزاید: «چند سال اول را برای تدوین یک برنامه کسب‌وکار مناسب صرف کردیم که نتیجه آن، تمرکز بر فروش محصولات به مصرف‌کنندگان نهایی، به جای کار با دفاتر واسط بوده است».

استارت‌آپ سیل را می‌توان یک کسب‌وکار موفق در تلفیق ایده تولید محصول و استفاده از فناوری‌های جدید برای عرضه و فروش آن دانست که از طریق ارتباط آنلاین با مشتریان نهایی و توسعه یک برند تجاری، ارتباط مستقیم با مصرف‌کننده را ممکن نموده است. تعداد بسیار زیادی از مردم، به داشتن گیاهان علاقه‌مند هستند. با این حال، مراقبت صحیح از گیاهان، امری تخصصی بوده و مردم اطلاعات کافی از آن ندارند. الیزا بلانک، در واکنش به این تجربه خود که مایل به خرید و پرورش گیاه بود، استارت‌آپ سیس را تأسیس نمود که صرفاً به فروش گیاه همراه با دستورالعمل مراقبت‌های اولیه اکتفا نمی‌نماید، بلکه در تعامل مستقیم با مشتریان خود بوده و کارگاه‌های هفتگی برای افزایش اطلاعات کاربران ارائه می‌نماید. به گفته بلانک، خرید محصول در این استارت‌آپ، به‌مانند آغاز یک مکالمه است که با پشتیبانی‌های بعدی ادامه خواهد یافت.

گفتنی است، این شرکت در شش ماه گذشته، موفق به فروش بیش از ۷۵ هزار محصول تولیدی شده است که در مقایسه با مدت‌زمان مشابه در سال گذشته، با افزایش ۵۰۰ درصدی همراه بوده است. درآمد سالانه این شرکت، بیش از ۱۰ میلیون دلار برآورد می‌شود.

 

مرجع: «Tech Crunch»

 

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.