آخرین اخبار

جذب سرمایه برای ایده پرورش مواد غذایی در خانه‌ها

جذب سرمایه برای ایده پرورش مواد غذایی در خانه‌ها

دو کارآفرین دانشگاه برکلی که ایده خود را از یک آشپزخانه در دانشگاه آغاز نمودند، حال در مسیر موفقیت‌های چشمگیر قرار دارند. «الجاندرو ورز» و «نیخیل آرورا»، ۱۰ سال قبل، اقدام به تأسیس شرکت «Back to the Roots» نمودند که متمرکز بر پرورش قارچ و عرضه آن به بازار است. این ایده جالب، مورد توجه گروه سرمایه‌گذاری «Acre» و نیز «Scotts Miracle Gro» به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولید چمن در جهان، قرار گرفته و سرمایه‌ای ۴ میلیون دلاری را برای آن‌ها به ارمغان آورده است.

بنا بر گزارش «Business Insider»، استارت‌آپ یادشده، با مد نظر گرفتن افرادی که به پرورش مواد غذایی علاقه‌مند بوده و با محدودیت فضا برای باغبانی مواجه هستند، کیت‌های قارچ و دیگر محصولات آماده رشد خود، نظیر کیت‌های گوجه‌فرنگی و مخازن پرورش ماهی را به تمامی فروشگاه‌های خرده‌فروشی در سراسر کشور عرضه می‌نماید. این استارت‌آپ، در حال حاضر با خرده‌فروشی‌هایی مانند «Target» و «Costco» همکاری داشته و سرمایه‌گذاری جدید، به آن‌ها امکان می‌دهد تا محصولات بیشتری را به بازار عرضه نمایند و بازارهای هدف خود را توسعه دهند.

یکی دیگر از ایده‌های بنیان‌گذاران، کارکردهای آموزشی محصولات خود بوده که می‌تواند بسیاری از کودکان را با فرآیند رشد مواد غذایی آشنا نماید. بر این اساس، یک توافقنامه صدور مجوز با شرکت «Nature’s Path» که بزرگ‌ترین برند تجاری تولید و توزیع غلات ارگانیک در آمریکای شمالی است، به امضاء رسانده که بر اساس آن، غلات ارگانیک تولیدشده در این شرکت، در سرتاسر مدارس دولتی آمریکا توزیع شوند. گفتنی است، غلات ارگانیک تولیدی، در حال حاضر در نیویورک و کالیفرنیا در دسترس مدارس قرار دارد و موافقت‌نامه مذکور، این قابلیت را ایجاد نموده تا بازار مرتبط در سطح بیشتری از مدارس کشور توسعه یابد.

 

مرجع: «Business Insider»

1 پاسخ به جذب سرمایه برای ایده پرورش مواد غذایی در خانه‌ها

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.