آخرین اخبار

ورود همه‌جانبه یکی از بزرگ‌ترین بیمه‌گران برزیلی به حوزه نوآوری و کارآفرینی

ورود همه‌جانبه یکی از بزرگ‌ترین بیمه‌گران برزیلی به حوزه نوآوری و کارآفرینی

یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بیمه در برزیل، به دنبال افزایش نرخ نوآوری در شرکت‌های تابعه خود، از طریق تغییر فرهنگ سازمانی و افزایش چشمگیر سرمایه‌گذاری در طرح‌های نوآورانه است. پورتو سگورو «Porto Seguro»، دارای مجموعه‌ای از 50 محصول و خدمت مختلف برای مشتریان فردی و شرکت‌ها است و از سال 2015 میلادی، اقدام به همکاری با شتاب‌دهنده‌های استارت‌آپی در دره سیلیکون و به‌طور خاص، شرکت «Plug and Play» به‌عنوان یک پلتفرم نوآوری شرکتی نموده است.

این اقدام که با هدف تکامل برنامه‌های تحقیق و توسعه این بیمه‌گر انجام گرفت، این شرکت را تبدیل به یک مرجع شتاب‌دهی شرکت‌ها در برزیل نمود که بر اساس آن، تاکنون، 29 شرکت و بیش از 140 پروژه توسعه‌ای راه‌اندازی شده است. «ایتالو فلامی»، مدیر فناوری اطلاعات این شرکت که سال گذشته به‌عنوان سرپرست نوآوری دیجیتال انتخاب شد، در این مورد اظهار می‌دارد: «ما یک شتاب‌دهنده معمولی نیستیم، بلکه مرکزی هستیم که برای ایجاد محصولات و خدمات جدید، بر یافتن راه‌های ابتکاری و خلاقانه متمرکز بوده که در نهایت می‌تواند به فروش بیشتر در حوزه بیمه خاتمه یابد».

 بنا بر گزارش «Forbes»، برای دستیابی به این هدف، 15000 کارمند این شرکت در تعامل نزدیک با مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها، نوآوری را به‌عنوان یک رکن اصلی کسب‌وکار، فرا می‌گیرند. گفتنی است، با تغییر فرهنگ کاری در این شرکت بیمه و فراگیر شدن نوعی فرهنگ کارآفرینی در بین کارکنان، حمایت از استارت‌آپ‌های مختلف و تکامل در برنامه‌های شتاب‌دهی، می‌تواند با سرعتی دوچندان ادامه یابد.

 

مرجع: «Forbes»

 

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.