آخرین اخبار

عرضه اولیه سهام استارت‌آپ چینی با هدف افزایش سرمایه

عرضه اولیه سهام استارت‌آپ چینی با هدف افزایش سرمایه

شرکت استارت‌آپی «Niu» که در زمینه طراحی و تولید اسکوترهای الکتریکی هوشمند فعالیت دارد، تصمیم به عرضه عمومی سهام «IPO» گرفته است. این استارت‌آپ چینی که در سال 2014 میلادی تأسیس شده است، در حال حاضر، محصولات خود را به بیش از 27 کشور جهان عرضه می‌نماید و پیش‌بینی می‌شود که عرضه اولیه سهام این شرکت، تا 300 میلیون دلار نیز افزایش یابد.

بنا بر گزارش «Bloomberg»، فعالیت‌های «Niu» در جهت افزایش سرمایه، در واکنش به تقاضای رو به رشد بازار اسکوترهای برقی است که علاوه بر چین، دیگر مناطق جهان را نیز تحت تأثیر خود قرار داده است. این شرکت، در ماه ژوئن اقدام به معرفی دو مدل جدید از تولیدات خود در بازار اروپا نمود که هم‌اکنون تحت سیطره برندهای وسپا و هوندا است. اسکوترهای یاد شده، شامل مدل‌های «M+» و «N-GT» است که به ترتیب با سرعت 45 و 70 کیلومتر بر ساعت می‌توانند حرکت نمایند و به قیمت‌های 2299 و 3999 یورو به علاقه‌مندان عرضه خواهند شد. علاوه بر این، دو اسکوتر مذکور قابلیت اتصال به اینترنت را داشته و کاربران می‌توانند از طریق گوشی‌های هوشمند خود و با استفاده از یک اپلیکیشن خاص، از مکان خود و نیز وضعیت فعلی باتری اسکوتر مطلع شوند. هر دو مدل در کمتر از 3.5 ساعت شارژ شده و بدون نیاز به شارژ مجدد، قادر به طی مسافت بیش از 100 کیلومتر خواهند بود.

گفتنی است، «Niu» در سال گذشته میلادی، بالغ بر 4600 دستگاه از اسکوترهای تولیدی خود را در اروپا به فروش رسانده و قصد دارد تا سال 2020 میلادی، فروش خود را حداقل به 2 برابر افزایش دهد.

 

مرجع: «Bloomberg»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.