آخرین اخبار

رونمایی از بزرگ‌ترین و کوچک‌ترین تبلیغات جهان

رونمایی از بزرگ‌ترین و کوچک‌ترین تبلیغات جهان

مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای آمریکایی آربی «Arby’s» که در زمینه عرضه انواع ساندویچ به مشتریان فعالیت می‌نماید، از بزرگ‌ترین و کوچک‌ترین تبلیغی که تاکنون تولید شده است، رونمایی نمود. این تبلیغات که در فهرست رکوردهای گینس نیز قرار گرفته است، شامل یک پوستر تبلیغاتی بسیار بزرگ به ابعاد تقریباً 2 هکتار است که در آن عبارت «Arby’s Now Has Coke»، به نمایش درآمده است. همچنین تبلیغی مینیاتوری بر روی دانه‌های کنجد که به‌طور معمول بر روی نان ساندویچ‌ها قرار دارد، چاپ شده است که در نوع خود کاری منحصربه‌فرد به شمار می‌آید. گفتنی است، این اقدام تبلیغاتی، به مدت محدود و به مناسبت همکاری جدید این شرکت با کوکاکولا انجام گرفته است.

بنا بر گزارش «Guinness World Records»، آگهی تبلیغاتی آربی بر روی دانه کنجد با همکاری مؤسسه الکترونیک و نانو فناوری جورجیا «IEN» و با استفاده از یک پرتو یونی متمرکز انجام گرفته است. اندازه‌گیری نهایی تبلیغ نشان می‌دهد که ابعاد چاپ صورت گرفته برابر با 38.3 در 19.2 میکرون بوده است. دانه کنجد مذکور، در رستوران آربی واقع در منهتن آمریکا به نمایش درآمده است و مشتریان می‌توانند آن را از طریق اسکن میکروسکوپ الکترونی هیتاچی مشاهده نمایند. دیگر اقدام تبلیغاتی آربی نیز یک هفته پس از نمایش چاپ بر روی دانه کنجد و با ساخت پوستری به ابعاد 28922 متر مربع، در نبراسکا به‌عنوان کوچک‌ترین شهر آمریکا انجام گرفته است که عنوان بزرگ‌ترین تبلیغ ساخته شده را به خود اختصاص داده است.

«راب لینچ» مدیر ارشد مجموعه رستوران‌های آربی، با ابراز خشنودی از همکاری با کوکاکولا افزود: «عرضه محصولات کوکاکولا در رستوران‌های آربی در سرتاسر آمریکا، باعث افتخار ماست. آن‌ها شرکایی با برندی شگفت‌انگیز هستند که با نوشیدنی‌های خود، می‌توانند منو غذایی ما را کامل نمایند.»

 

مرجع: «Guinness World Records»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.