آخرین اخبار

انتشار گزارش بازار تجهیزات آزمایشگاهی تست مکانیکی مقیاس نانو و میکرو

انتشار گزارش بازار تجهیزات آزمایشگاهی تست مکانیکی مقیاس نانو و میکرو

گزارش آنالیز بازار تجهیزات تست مکانیکی مقیاس نانو و میکرو، با هدف تحلیل روند توسعه در بازار جهانی، تجزیه و تحلیل بازار رقابتی و نیز شناسایی مهم‌ترین مناطق متمرکز بر این نوع تجهیزات، در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. این گزارش که تحت عنوان «بازار تجهیزات تست مکانیکی نانو و میکرو مقیاس» انتشار یافته است، پس از مرور کلی ساختار زنجیره ارزش صنعت و اندازه بازار در سال 2018 میلادی، به پیش‌بینی روند کاربرد تجهیزات آزمایشگاهی مکانیکی بر اساس محصول، کاربرد و منطقه تقاضا تا سال 2023 میلادی می‌پردازد. علاوه بر این، اطلاعاتی اجمالی از وضعیت رقابتی بازار، مهم‌ترین بازیگران آن، استراتژی‌ها و ویژگی‌های هر یک از آن‌ها و همچنین چالش‌ها و پتانسیل سرمایه‌گذاری در این صنعت، در گزارش ارائه شده است.

بنا بر گزارش «Clean Technology»، دامنه کاربرد تجهیزات آزمایشگاهی مکانیکی مقیاس نانو و میکرو، بیشتر در صنایع الکترونیک مصرفی، نیمه‌هادی‌ها، هوافضا و صنایع دارویی است.

بنا بر گزارش ارائه شده، از مهم‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات آزمایشگاهی، می‌توان به شرکت‌های «ADMET»، «Bruker»، «Shimadzu»، «Instron»، «MTS Systems Corporation» و «Zwick» اشاره نمود. بررسی جزئیات اطلاعات هر یک از این شرکت‌ها، محصولات، قیمت‌ها و سهم هر یک از بازار نیز در گزارش ارائه شده است.

گفتنی است، با توجه به حوزه وسیع کشورهایی که در این صنعت به فعالیت مشغول‌اند، این گزارش به مطالعه برخی از منطق مهم پرداخته است که شامل آمریکای شمالی (آمریکا، کانادا و مکزیک)، اروپا (آلمان، فرانسه، انگلستان، روسیه و ایتالیا)، آسیا (چین، ژاپن، کره، هند و آسیای جنوب شرقی)، آمریکای جنوبی (برزیل، کلمبیا و آرژانتین) و آفریقا و خاورمیانه (عربستان، آفریقای جنوبی، مصر، امارات و نیجریه) است. فرصت‌های بازار، ریسک‌های موجود در بازار و همچنین ایجاد دید کلی از بازار تجهیزات مکانیکی نانو و میکرو مقیاس از اهداف این گزارش بوده که با در نظر گرفتن میزان فروش، میزان سود و همچنین آنالیز قیمتی در مناطق مختلف انجام گرفته است.

مرجع: «Clean Technology»

http://nanomatch.ir/

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.