آخرین اخبار

استفاده از فناوری نانو برای چاپ بر روی طیف وسیعی از مواد

استفاده از فناوری نانو برای چاپ بر روی طیف وسیعی از مواد

شرکت «CMA Imaging»، با به‌کارگیری نوآوری انحصاری موجود در رنگ‌های «CMA» و توسعه گستره جوهر، به کمک سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خاص و همچنین با به‌کارگیری فناوری پوشش نانویی، موفق به دستیابی به یک اکوسیستم جدید برای چاپ بر روی طیف وسیعی از مواد شده است.

ماده خاص توسعه داده‌شده توسط «پیر براگر» مدیر واحد جوهرافشان این شرکت، یک لایه حرارتی 25 میکرونی بوده که بر روی قطعه اصلی و محصولات نهایی، از جمله انواع برچسب‌ها، فیلم‌های شفاف و زیرلایه های بسیار نازک مانند فویل، مورد استفاده قرار می‌گیرد. براگر، با منحصربه‌فرد دانستن این ماده، اظهار داشت: «لایه مذکور، به صورتی طراحی شده است که جذب بیشتر جوهر را فراهم نماید تا بتواند تطابق رنگ‌ها را در نقطه مشخص و با تراکم بالا فراهم کند.»

گفتنی است، «CMA» که توسط چند متخصص حوزه رنگ تأسیس شده است، با توجه به شبکه گسترده کارشناسان مدیریت رنگ، توانسته خود را به‌عنوان یکی از رهبران بازار در ارائه راهکارهای مدیریت رنگ در صنعت چاپ معرفی نماید. نقطه تمرکز این شرکت، بر ارائه روش‌های استاندارد تولید در صنعت چاپ بوده که با راهکارهای ابتکاری در زمینه روش‌های تولید و عملیات استاندارد «SOP» و فرآیند استاندارد دیجیتال «PSD» انجام می‌گیرد.

 

مرجع: «Print Week»

http://nanomatch.ir/

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.