آخرین اخبار

نقش پررنگ نانوفناوری در بازار بسته‌بندی فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی

نقش پررنگ نانوفناوری در بازار بسته‌بندی فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی

مجموعه «Decision Databases»، که ارائه‌دهنده خدمات تحقیقاتی در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار بوده و با فراهم نمودن داده‌های آماری کیفی و کمی، فرآیند تصمیم‌گیری‌های استراتژیک را تسهیل می‌نماید، به‌تازگی گزارش جدیدی در زمینه نقش فناوری نانو در بازار بسته‌بندی و روند تغییرات آن انتشار داده است. این گزارش پیش‌بینی سهم بازار و رشد آن، طی بازه زمانی ۲۰۱۷ الی ۲۰۲۴ میلادی را نشان می‌دهد. این گزارش، منبع اطلاعاتی قوی برای آخرین داده‌های تحقیقاتی بازار، روند صنعت، بازارهای نوظهور، محصولات، فناوری و بازارهای مختلف منطقه‌ای فراهم می‌آورد. تجزیه‌وتحلیل‌های صورت گرفته در گزارش، به مشتری کمک نموده تا در بازار به‌شدت رقابتی، بتواند بهینه‌ترین گروه هدف و بازار را برای محصول یا خدمت خود انتخاب نماید.

همچنین در این گزارش، مواردی  از جمله تجزیه‌وتحلیل کاربردهای نانوفناوری در بازار بسته‌بندی، آنالیز مناطق جغرافیایی، مشخصات شرکت‌های نانوفناور پیشرو در این حوزه و چشم‌انداز رقابتی مرتبط نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

نانو فناوری در بسته‌بندی‌های فعال، حاوی نانو موادی است که در سیستم بسته‌بندی، یک لایه نازک بدون تغییر در ویژگی‌های اصلی محصول ایجاد می‌نماید. این لایه‌های نانویی، برخی خواص منحصربه‌فرد، مانند مقاومت در برابر آتش و نور و یا کاهش نفوذپذیری گازهای مختلف را فراهم می‌نماید. این کاربردها که عمدتاً برای محصولات غذایی و انواع نوشیدنی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، رشد باکتری‌ها و نفوذ گازهایی مانند اکسیژن، کربن و دیگر موارد را در محصولات بسته‌بندی شده مختل نموده و از فاسدشدن این محصولات جلوگیری می‌نماید.

 

مرجع: «Mobile Herald»

http://nanomatch.ir/

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.