آخرین اخبار

راه‌اندازی سامانه تعاملی «نوپا هاب» با هدف ارتباط بین استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران ای

راه‌اندازی سامانه تعاملی «نوپا هاب» با هدف ارتباط بین استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران ای

سرویس جدیدی به نام «نوپا هاب» در ایران راه‌اندازی شده است که از طریق آن می‌توان به اطلاعات نسبتاً جامعی پیرامون بازیگران و فعالان محیط استارت‌آپی در ایران دست یافت. این سرویس که به‌عنوان یک پایگاه تعاملی داده‌های استارت‌آپ‌ها و شتاب‌دهنده‌های ایرانی فعالیت می‌نماید، با هدف ارتباط بین استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، سرمایه‌گذاران فردی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مخاطره پذیر، راه‌اندازی شده است.

بنابر گزارش وب‌سایت «Financial Tribune»، با استفاده از سرویس نوپا هاب می‌توان به‌سادگی و از طریق چند کلیک به استارت‌آپ‌های فعال در ایران دسترسی پیدا کرد. با دو بار کلیک کردن بر روی آرم هر شرکت در نقشه زیست بوم ارتباطات سرمایه‌گذاری استارت‌آپی تعبیه شده در این سامانه، کاربران به صفحه دیگری هدایت می‌شوند که شامل معرفی کوتاهی از آن شامل تاریخ راه‌اندازی کسب‌وکار، زمینه فعالیت و اطلاعات تماس است. علاوه بر این، با توجه به حضور بسیاری از شتاب‌دهنده‌های اصلی ایرانی نظیر «آواتچ»، «فینووا»، «شزان» و «سراوا» در این سامانه، می‌توان مجموعه استارت‌آپ‌های تحت حمایت هر یک از آن‌ها را نیز مشاهده نمود. نوپا هاب اطلاعات مفصلی در مورد مکان شتاب‌دهنده‌ها، تعداد مربیان و متخصصینی که در هر یک از آن‌ها مشغول به کار هستند و نیز فرآیند ارسال درخواست حمایت و پشتیبانی استارت‌آپ‌ها، در اختیار کاربران و متقاضیان قرار می‌دهد.

نوپا هاب دارای یک موتور جستجوی پیشرفته برای دنبال کردن استارت‌آپ‌ها و شتاب‌دهنده‌های ایرانی است که کاربران از طریق ثبت‌نام در سامانه و دریافت نام کاربری می‌توانند از خدمات آن استفاده نمایند. علاوه بر این، شرکت‌های علاقه‌مند می‌توانند اطلاعات خود را در سامانه یاد شده ثبت نموده و در معرض دید کاربران قرار گیرند.

 

مرجع: Financial Tribune

http://nanomatch.ir/

 

 

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.