آخرین اخبار

انتشار گزارش «بازار جهانی نانو فناوری تا سال 2024»

انتشار گزارش «بازار جهانی نانو فناوری تا سال 2024»

گزارش جدیدی در خصوص بازار جهانی نانو فناوری انتشار یافته که به تجزیه‌وتحلیل و پیش‌بینی فرصت‌های مرتبط با این فناوری تا سال 2024 میلادی می‌پردازد. این گزارش به فعالان و علاقه‌مندان این حوزه از فناوری کمک می‌نماید تا با توجه به روند تغییرات فعلی و پیش‌بینی تغییر و تحولات آتی، فرصت‌های موجود را شناسایی نمایند.

بنا بر گزارش وب‌سایت «MILTECH»، فناوری نانو با سرعتی قابل توجه در حال رشد است و کارشناسان کاربردهای بالقوه بسیاری در بخش‌های مختلف اقتصاد جهانی، اعم از مراقبت‌های ایمنی و سلامت، لوازم آرایشی بهداشتی، انرژی و کشاورزی، برای آن متصور هستند. انتظار می‌رود بازار جهانی نانو فناوری با توجه به این گستره وسیع کاربرد، در بازه زمانی سال‌های 2017 تا 2024 میلادی، از رشدی 17 درصدی برخوردار گردد. بر این اساس، فرصتی عالی برای فعالان صنعت و کارآفرینان برای دسترسی و ورود به بازار در حال رشد از طریق تجاری‌سازی محصولات و خدمات جدید وجود دارد.

گزارش یاد شده شامل معرفی بازیگران کلیدی حوزه نانو فناوری شامل «Nanosys»، «Nanophase Technologies» و «Altair» و نیز تجزیه‌وتحلیل پیشرفت‌های کلیدی این صنعت از طریق تحلیل سرمایه‌گذاری‌های خصوصی و دولتی انجام گرفته، مشارکت و همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و نیز رصد تقاضای بازار است. بنا بر آمارهای موجود، مراقبت‌های بهداشتی یکی از بزرگ‌ترین بخش‌هایی است که فناوری نانو توانسته است با موفقیت به آن ورود نماید. امروزه این فناوری برای تشخیص و درمان طیف وسیعی از بیماری‌ها، نظیر سرطان، بیماری‌های قلبی و ... بکار گرفته می‌شود.

از دیگر نکات کلیدی این گزارش، می‌توان به تحلیل بازار نانو فناوری بر اساس فعالیت‌های ملی و کشوری اشاره نمود که در آن به مطالعه و تحلیل سیاست‌ها، بودجه و مقررات، روند تحقیقات و سرمایه‌گذاری‌های انجام گرفته در سیزده کشور عمده نظیر آمریکا، فرانسه، انگلستان، آلمان و روسیه پرداخته شده است. 

 

مرجع: military-technologies

 

http://nanomatch.ir/

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.