آخرین اخبار

سرمایه‌گذاری 200 میلیون دلاری جهت تجاری‌سازی نوآوری‌های حوزه فناوری زیستی آریزونا

سرمایه‌گذاری 200 میلیون دلاری جهت تجاری‌سازی نوآوری‌های حوزه فناوری زیستی آریزونا

براساس اعلام انجمن بیوفناوری آریزونا، این مؤسسه جهت تأمین مالی و اخذ سرمایه 200 میلیون دلاری برای حمایت از تجاری‌سازی نوآوری‌های حوزه سلامت و مراقبت‌های بهداشتی توسط کارآفرینان و محققین این منطقه، تصمیم به همکاری با دو بنیاد «OTEF» و «HIF» دارد. با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، بودجه مذکور تا پایان سال 2018 میلادی به طرح‌ها و پروژه‌های نوآورانه در حوزه‌های یاد شده تزریق خواهد شد.

بنا بر گزارش وب‌سایت «Phoenix Business Journal»، آریزونا از زمان شکل‌گیری خوشه فناوری‌های زیستی در «AzBio» در سال 1997 میلادی و تدوین نقشه راه شناخت علوم زیستی آریزونا در سال 2000 میلادی، با تغییر و تحولات و پیشرفت‌های فراوانی روبرو شده است. «جان کوربر»، بنیان‌گذار و مدیر ارشد «AzBio» در این زمینه اظهار داشت: «در طی این سال‌ها بیش از 18 میلیون دلار از سوی منابع دولتی و خصوصی در بخش‌های علوم زیستی و بهداشت و درمان سرمایه‌گذاری شده است. با این حال، فقدان سرمایه در طی دو دهه اخیر به چالشی بزرگ پیش روی محققین بدل شده است که برای تجاری‌سازی نوآوری‌های صورت گرفته می‌بایست رفع گردد.»

به گفته کوربر، یکی از زیرمجموعه‌های «HIF» تحت عنوان «AZ-HCIF» با هدف حمایت از پیشرفت‌های فناورانه در آریزونا اقدام به تأمین سرمایه از مراحل اولیه توسعه ایده تا ورود آن به بازار نموده است که اولین نمونه از کمک‌های مالی از سوی یک مؤسسه مرتبط با سلامت و بهداشت در سطح آمریکا به شمار می‌رود.

گفتنی است، این دومین همکاری «OTEF» و «AzBio» می‌باشد. آن‌ها در سال 2014 میلادی نیز اقدام به راه‌اندازی مرکزی تحت عنوان «D3BIo» برای حمایت از نوآوری‌های علوم زیستی نموده بودند.

 

مرجع: Phoenix Business Journal

 

http://nanomatch.ir/

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.