آخرین اخبار

جذب سرمایه 23 میلیون دلاری توسط استارت‌آپ فعال در حوزه سیستم‌های ایمنی درمانی

جذب سرمایه 23 میلیون دلاری توسط استارت‌آپ فعال در حوزه سیستم‌های ایمنی درمانی

یک استارت‌آپ فعال در توسعه سیستم‌های ایمنی درمانی از جذب سرمایه 23 میلیون دلاری جهت توسعه فناوری جدید خود خبر داد. نکس‌ایمون «neximmune» که یک رهبر نوظهور در زمینه ایمونوتراپی (پیشگیری یا درمان بیماری با استفاده از تحریک واکنش‌های ایمنی بدن) به شمار می‌رود، با متقاعد نمودن سرمایه‌گذار جدید خود «Arrow Mark Partners» و مشارکت سرمایه‌گذار قبلی خود «Barer & Son Capital»، سعی در توسعه یک پلتفرم مبتنی بر نانوذرات جهت ایمنی مصنوعی «AIMTM» در بدن بیماران مبتلا به سرطان خواهد داشت. این فناوری که در ابتدا در دانشگاه «جان هاپکینز» طراحی شده است، با فعال‌سازی هم‌زمان سلول‌های «T» در بدن بیمار، حجم قابل توجهی از آنتی‌ژن مرتبط با تومورهای بدخیم پدید می‌آورد که تأثیر بسیاری در فرآیند درمان خواهد داشت.

دکتر «سول بارر» از شرکت سرمایه‌گذاری «بارر کپیتال»، با تأکید بر سیستم کاربردی و بسیار دقیق شرکت نکس‌ایمون افزود: « نکس‌ایمون از یک سیستم بسیار دقیق و عملی برخوردار است که می‌تواند روش ما در استفاده از فناوری برای هدایت سیستم ایمنی بدن را تغییر دهد. ما از مشارکت در پروژه توسعه‌ای این شرکت و پتانسیل‌های ایجاد شده در مبارزه با بیماری سرطان بسیار هیجان‌زده هستیم.»

«اسکات کارمر»، مدیر اجرایی نکس‌ایمون نیز با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه فناوری جدید در درمان بیماران مبتلا به تومورهای بدخیم هماتولوژیک افزود: «متأسفانه بسیاری از بیمارانی که درمان‌های طاقت‌فرسای فعلی را تجربه می‌نمایند، با خطر از دست دادن آنتی‌ژن هدف و بازگشت مجدد بیماری دست به گریبان هستند. فناوری توسعه‌یافته توسط ما می‌تواند علاوه بر افزایش اثربخشی فرآیند درمان، احتمال بازگشت بیماری را نیز تا حد قابل توجهی کاهش دهد.»

لازم به ذکر است، نکس‌ایمون یک شرکت استارت‌آپی داروهای بیولوژیک است که با ایده محوری کمک به درمان بیماری سرطان از طریق هدایت و کنترل عملکرد سلول‌های «T» و بازگرداندن ایمنی طبیعی بدن شروع به فعالیت نمود. فناوری اختصاصی این شرکت، «AIM» نام دارد که با به‌کارگیری آنتی‌ژن‌های مصنوعی برای ایجاد ایمونوتراپی مبتنی بر سلول‌های بسیار هدفمند «T» می‌تواند فرآیند درمان را متحول نماید.

 

مرجع: Business Insider

 

http://nanomatch.ir/

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.