آخرین اخبار

برگزاری رویداد استارت‌آپی Eureka Park با حضور بیش از 800 استارت‌آپ

برگزاری رویداد استارت‌آپی Eureka Park با حضور بیش از 800 استارت‌آپ

رویداد یورکا پارک «Eureka Park»، یکی از مهم‌ترین رویدادهای استارت‌آپی است که در بزرگ‌ترین نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان «CES» برگزار شده و در آن بیش از 800 شرکت جدید اقدام به رونمایی از فناوری‌های پیشرفته خود می‌نمایند. در «CES 2017» جمعیتی بالغ‌بر 3500 متخصص مالی و بیش از 7000 نفر از اعضای رسانه‌ها، سرمایه‌گذاران و تأمین‌کنندگان در رویداد یورکا پارک شرکت نمودند که این تعداد در سال جاری افزایش چشمگیری داشته است. این رویداد فرصتی منحصر به فرد برای تبادل نظر و راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید برای افراد علاقه‌مند محسوب می‌گردد.

بنا بر گزارش «Tech.Co»، بنیاد توسعه اقتصادی آرلینگتون «AED» به‌عنوان همکار اجرایی «CES» از برگزاری رویداد یورکا پارک پشتیبانی می‌نماید و در خلال آن، طرح جایزه استارت‌آپی آرلینگتون را نیز به اجرا در می‌آورد. این طرح که برای ارتقاء آرلینگتون به‌عنوان یک جامعه دوستدار فناوری و استارت‌آپ‌ها در مقیاس ملی طراحی و اجرا شده است، برخی از شرکت‌های استارت‌آپی مبتنی بر فناوری به‌ویژه در حوزه حمل‌ونقل را مورد حمایت‌های ویژه قرار می‌دهد.

یکی از مزایای اصلی طرح حمایتی آرلینگتون از استارت‌آپ‌ها، به‌عنوان سرچشمه و منبع فناوری‌های پیشرفته، نزدیکی به واشنگتن به‌عنوان پایتخت و تعاملات نزدیک با سازمان‌های فدرال نظیر پنتاگون است که می‌تواند بازاری بسیار جذاب برای استارت‌آپ‌ها و بنیان‌گذاران آن به شمار رود.

گفتنی است، «CES» فرصتی است برای همه کسانی که در حوزه فناوری‌های مصرفی فعالیت می‌نمایند. این رویداد جهانی که بیش از پنجاه سال است با هدف رونمایی از نوآوری‌ها و فناوری‌های نوین برگزار می‌گردد، از نهم ژانویه سال جاری میلادی و به مدت چهار روز در حال برگزاری است.

 

مرجع: Tech.Co

 

http://nanomatch.ir/

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.