آخرین اخبار

سطوح خود تمیز شونده نانویی با کاربری گسترده در کسب‌وکارهای مختلف

سطوح خود تمیز شونده نانویی با کاربری گسترده در کسب‌وکارهای مختلف

شرکت نانوسپتیک «Nano Septic» با به‌کارگیری پوشش‌های حاوی نانوذرات توانسته است خود را به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی در حوزه سطوح خود تمیز شونده مطرح نماید. سطوح خود تمیز شونده در مواردی نظیر دستگیره درب‌ها، هندریل و یا سطوح آشپزخانه که استفاده مداوم می‌تواند به کثیف شدن زودهنگام وسیله یا تجهیز منجر شود، می‌تواند تمیزی پیوسته سطوح را به‌صورت ایمن و غیر سمی موجب گردد. نانوسپتیک مدعی است که فناوری مورد استفاده این شرکت بر خلاف پاک‌کننده‌ها و ضدعفونی‌کننده‌های سنتی، با به‌کارگیری علم مواد، فناوری نانو و شیمی سبز، عاری از هرگونه سموم و فلزات سنگین تولید می‌شوند.

بنا بر گزارش وب‌سایت «Facility Executive»، یکی از اجزای تشکیل‌دهنده فناوری نانوسپتک، نوعی نانوکریستال معدنی است که نقش کاتالیزور را در فرآیند تمیز شدن سطوح ایفاء می‌نماید. این نانوکریستال یک واکنش اکسیداسیون مداوم را موجب شده که می‌تواند به‌عنوان یک عامل پاک‌کننده عمل نماید. همچنین پاک‌کننده‌های سنتی غیر ساینده نظیر پارچه‌های میکروفیبر و آب، اثری بر این سطوح ندارند ولی تمیزکننده‌های ساینده می‌توانند به آن‌ها آسیب وارد نمایند.

لازم به ذکر است، نانوسپتیک محصولات خود را هم به‌صورت عمومی و هم به‌صورت اختصاصی برای کسب‌وکارهای مختلف عرضه می‌نماید. مجموعه ویژه این شرکت برای پزشکان و دندان‌پزشکان، بانک‌ها، مدارس، خدمات غذایی و ... با استقبال قابل توجه مخاطبین روبرو شده است. تولید و عرضه انواع سطوح و پارچه‌های خود تمیز شونده قابل حمل در اندازه‌های مختلف، برای تأمین نیاز کاربران در مسافرت و مواقعی که دور از خانه به سر می‌برند، از دیگر استراتژی‌های بازاریابی نانوسپتیک به شمار می‌رود.     

 

مرجع: Facility Executive

 

http://nanomatch.ir/

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.