آخرین اخبار

سرمایه‌گذاری دبی در یک استارت‌آپ آمریکایی فعال در حوزه کشاورزی

سرمایه‌گذاری دبی در یک استارت‌آپ آمریکایی فعال در حوزه کشاورزی

شرکت سرمایه‌گذاری «ICD» به‌عنوان بازوی سرمایه‌گذاری کشور امارات، سرمایه‌گذاری قابل توجهی در شرکت استارت‌آپی آمریکایی ایندیگو «Indigo» نموده که فعال در حوزه فناوری‌های صنعت کشاورزی است. ایندیگو با هدف بهره‌برداری از منابع طبیعی برای کمک به کشاورزان در تولید پایدار مواد غذایی تأسیس گردیده است.

بنا بر گزارش وب‌سایت «Arabian Business»، سرمایه‌گذاری‌های جذب شده از سوی این شرکت در مجموع به بیش از 230 میلیون دلار رسیده است که سهم عمده آن مربوط به صندوق سرمایه‌گذاری «ICD» است. این سرمایه‌گذاری‌ها که در قالب برنامه چهارم جذب سرمایه «ایندیگو» انجام می‌گیرد، توسعه ابزارها و نرم‌افزارهای علوم داده و نیز میکروبیوم گیاهی را هدف قرار داده است. فناوری‌های توسعه یافته توسط این شرکت می‌تواند نرخ تولید محصولات کشاورزی را افزایش داده و به‌طور هم‌زمان موجب کاهش وابستگی فرآیند تولید به کودهای مصنوعی و مواد شیمیایی گردد.

«دیوید پری»، مدیر ارشد ایندیگو با تأکید بر این‌که تمرکز این شرکت بر ارائه راه‌حل‌هایی برای رفع مشکلات مرتبط با امنیت غذایی و اثرات کشاورزی بر محیط‌زیست و سلامت انسان است، افزود: «فناوری‌های نوظهور در زمینه میکروب‌شناسی و علوم داده‌ها، می‌تواند مشکلات و چالش‌های پیش رو را حل نماید. تأمین مالی ایندیگو از سوی شرکت‌هایی نظیر «Baillie Gifford»، «IDC» و صندوق سرمایه‌گذاری آلاسکا می‌تواند کمکی مهم در تسریع روند توسعه فناوری‌های ما داشته باشد.»

مدیر اجرایی «ICD» نیز با ابراز خرسندی از مشارکت در توسعه فناوری‌های ایندیگو اظهار داشت: «بنیان قوی فناورانه ایندیگو در زمینه میکروب‌شناسی می‌تواند تجارت کشاورزی در مقیاس جهانی را با تحولات عمده روبرو سازد.»

دفتر مرکزی ایندیگو در بوستون آمریکا قرار دارد و دفاتر بین‌المللی متعدد این شرکت در استرالیا، آرژانتین و برزیل در حال تحقیق و توسعه فناوری‌های مرتبط با اصلاح فرآیندهای کشاورزی هستند.

 

مرجع: Arabian Business

 

http://nanomatch.ir/

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.