آخرین اخبار

راه‌اندازی مرکز تحقیقات نانو فناوری پزشکی در برزیل

راه‌اندازی مرکز تحقیقات نانو فناوری پزشکی در برزیل

شرکت داروسازی سوئیسی فررینگ «Ferring Pharmaceuticals» و لابراتوار دارویی آچه «Ache»، خبر از راه‌اندازی یک مرکز نانوفناوری در سائو پائولو برزیل دادند. این مرکز که به صورت تخصصی بر روی تحقیق و توسعه فناوری نانو فعالیت خواهد کرد، اولین گام از یک همکاری درازمدت دو مرکز یاد شده، برای بهینه‌سازی مراقبت‌های بهداشتی از بیماران از طریق توسعه فناوری‌های مرتبط با سیستم تحویل دارو و راهکارهای مبتنی بر محصول خواهد بود.

بنا بر گزارش وب‌سایت «The Pharma Letter»، این مرکز که تحت عنوان مرکز تحقیقات نوآوری‌های فناوری نانو «NILE» تأسیس گردیده و برنامه تحقیقاتی آن، استفاده از فناوری نانو برای توسعه سیستم‌های نوین تحویل دارویی و یافتن فرمولاسیون‌های جدید برای جایگزینی داروهای دارای عوارض جانبی، است. محققین فعال در این مرکز بر این پرسش متمرکز خواهند بود که چگونه فناوری نانو می‌تواند مشخصات زیستی، اثربخشی و ایمنی داروها را بهبود بخشده و هرگونه سمیت ناخواسته ناشی از آن را کاهش دهد.

آلن هریس، معاونت تحقیق و توسعه شرکت «فررینگ»، با تأکید بر نقش این مرکز و همکاری‌های درازمدت آن با لابراتوار «آچه» در توسعه راه حل‌های درمانی جدید، افزود: «استفاده از فناوری نانو برای توسعه داروهای خوراکی پروتئینی، می‌تواند گام مهمی در توسعه سیستم‌های تحویل دارویی باشد. «فررینگ» به عنوان یک شرکت پیشگام در حوزه‌های سلامت زنان، گوارش و ارولوژی، متعهد به شناسایی نیازهای درمانی بیماران و کمک به افزایش اثربخشی روش‌های درمانی است و همکاری‌های صورت گرفته از طریق مرکز «NILE» اقدامی قابل توجه برای دستیابی به این هدف خواهد بود.»

استفانی ساوریو، مدیر مرکز نوآوری «آچه» نیز با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه برزیل در زمینه فناوری نانو و مزیت‌های مرتبط با تنوع زیستی و ترکیبات غنی در این کشور، اظهار داشت: «فناوری نانو دارای پتانسیل بالایی برای مقابله با چالش‌های مرتبط با سیستم‌های تحویل دارویی حال حاضر و بهینه‌سازی مراقبت‌های بهداشتی آینده است. این مرکز می‌تواند ما را در یک موقعیت منحصر به فرد برای در اختیار گرفتن رهبری نوآوری‌های صورت گرفته در زمینه سیستم‌های تحویل دارویی قرار دهد.»

 

مرجع: ThePharmaLetter

 

http://nanomatch.ir/

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.