آخرین اخبار

تصاحب یک استارت‌آپ فعال در حوزه سلامت توسط شرکت داروسازی «Isodiol»

تصاحب یک استارت‌آپ فعال در حوزه سلامت توسط شرکت داروسازی «Isodiol»

شرکت بین‌المللی ایزودیال «Isodiol International»، که یک شرکت نوآور متخصص در حوزه سلامت و محصولات دارویی است، خبر از انعقاد یک توافقنامه مبنی بر به دست آوردن مالکیت شرکت استارت‌آپی بی‌ترو ارگانیک «Be True Organics» داد. با توجه به تخصص بی‌ترو ارگانیک در ارائه محصولات ارتقاء سلامت ذهن و بدن، همکاری استراتژیک دو شرکت می‌تواند به تنوع در محصولات تولیدی ایزودیال و افزایش قابل توجه جریان‌های درآمدی بیانجامد. مبلغ توافق برای این فرایند واگذاری شرکت، دو میلیون دلار است که در یک بازه زمانی 36 ماهه قابل پرداخت خواهد بود.

بنا بر گزارش وب‌سایت «Guru Focus»، این توافق در ادامه توافقنامه‌های همکاری ایزودیال با شرکت‌هایی نظیر «C3GBS» انجام می‌گیرد که توسعه و ارتقاء دارایی‌های فکری در حوزه سلامت و مراقبت‌های بهداشتی را دنبال می‌نماید. «C3GBS» بر استفاده از علم و فناوری مبتنی بر نوآوری برای ارائه خدمات بهداشتی گسترده به بیماران متمرکز است.

مارکوس آگرامنت، مدیر عامل شرکت ایزودیال با تأکید بر این که انعقاد این توافقنامه یک نقطه عطف برای ایزودیال به شمار می‌آید، افزود: «ما از همکاری با بی‌ترو ارگانیک خوشحالیم؛ این همکاری می‌تواند موجب توسعه بازارهای بالقوه ایزودیال و کانال‌های توزیع و فروش این شرکت گردد.»

گفتنی است، شرکت ایزودیال یکی از رهبران پیشرو بازار ترکیبات فیتوشیمیایی «phytochemical» دارویی و توسعه دهنده اصلی محصولات مصرفی فیتوسیوتیکال «phytoceutical» به شمار می‌رود که در سال‌های اخیر، موفق به تجاری‌سازی کانابینوئیدهای دارویی و استفاده از نانوفناوری در طراحی و تولید محصولات مراقبت از پوست شده است. استراتژی توسعه بازار این شرکت، به‌کارگیری فناوری نانو در تولید محصولات دارویی و نفوذ به بازار آمریکای لاتین، آسیا و اروپا است.

 

مرجع: GuruFocus

 

http://nanomatch.ir/

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.