آخرین اخبار

طرح جدید دولت برزیل برای توسعه کسب‌وکارهای استارت‌آپی این کشور در بازارهای بین‌المللی

طرح جدید دولت برزیل برای توسعه کسب‌وکارهای استارت‌آپی این کشور در بازارهای بین‌المللی

دولت برزیل برنامه‌ای جدید تدوین نموده که بر اساس آن سالیانه بالغ بر 920 هزار دلار برای بین‌المللی نمودن استارت‌آپ‌های خود به بازارهای بین‌المللی هزینه خواهد کرد. این برنامه که «Dubbed StartOut Brasil» نام دارد، در هر دوره خود یک مأموریت خاص را مد نظر قرار داده و حداکثر 15 ایده مخاطره پذیر و جسورانه را انتخاب و تحت حمایت قرار می‌دهد.

اولین دوره برنامه که در بازه زمانی سوم تا هشتم دسامبر سال جاری میلادی در پاریس انجام گرفت، با شرکت 14 استارت‌آپ فعال در زمینه بیوفناوری و مراقبت‌های بهداشتی همراه بود. در طول این برنامه، مشاوره‌های مختلف با تمرکز بر توسعه کسب‌وکار بین‌الملل و چگونگی ورود به بازار هدف از سوی متخصصین به شرکت‌های یاد شده ارائه گردید.

بنا بر گزارش وب‌سایت «ZDNet»، علاوه بر دوره برگزار شده، برخی آموزش‌های مرتبط با ارتباط با مشتریان و شبکه‌سازی در محیط نوآورانه، بازدید از شتاب‌دهنده‌ها و انکوباتورهای فعال و نیز جلسات تعاملی با سرمایه‌گذاران بالقوه، از دیگر مواردی است که در مأموریت اول طرح حمایتی دولت برزیل پیش‌بینی شده است.

گفتنی است، پس از پایان دوره اول، حمایت از استارت‌آپ‌ها از طریق استراتژی پیگیری و برنامه ورود به بازار هدف آغاز خواهد شد. دولت برزیل با تأکید بر این‌که طرح مذکور با هدف توسعه کسب‌وکارهای جدید در خارج از برزیل انجام می‌گیرد، از تأثیر آن بر شیوه‌های مدیریت در اکوسیستم‌های نوآورانه و بلوغ هر چه بیشتر آن خبر داده است.    

 

مرجع: zdnet

 

http://nanomatch.ir/

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.