آخرین اخبار

فروش یک استارت‌آپ فعال در حوزه بهینه‌سازی تبلیغات برای برندها

فروش یک استارت‌آپ فعال در حوزه بهینه‌سازی تبلیغات برای برندها

استارت‌آپ ادبیسیس «AdBasis»، که به منظور آزمایش و بهینه‌سازی تبلیغات برندها راه‌اندازی شده است، توسط شرکت «Airbnb» خریداری شد. بنا بر اعلام رسمی این استارت‌آپ، واگذاری مذکور در تاریخ سیزدهم نوامبر انجام گرفته است.

«ادبیسیس» در سال 2014 میلادی توسط «جیسون پوکت» معاون سابق استارت‌آپ «SocialKaty» و «جو دیویتا» مهندس نرم‌افزار شرکت «Belly» تأسیس گردید. بنا بر توافق صورت گرفته، تمامی حقوق مالکیت فکری این استارت‌آپ در اختیار «Airbnb» قرار خواهد گرفت و مدیریت آن نیز از شیکاگو به سانفرانسیسکو انتقال خواهد یافت.

«جیسون پوکت» با ابراز خشنودی از توافق انجام گرفته، ابراز داشت: «ما از به اشتراک‌گذاری تجربیات خود با «Airbnb» هیجان‌زده هستیم؛ تیم ما به عنوان بخشی از «Airbnb» همچنان به آزمایش خلاقانه و بهینه‌سازی فناوری ادامه خواهد داد و سعی در تغییر دیدگاه جهانی پیرامون تبلیغات خواهیم داشت.»

به گزارش وب‌سایت «Chicago INNO»، استارت‌آپ «ادبیسیس» موفق به توسعه نوعی ابزار تجزیه و تحلیل تبلیغات شده است. این فناوری نشان می‌دهد که چگونه برخی شاخص‌های تبلیغاتی نظیر کلمات کلیدی، محتوای تبلیغات و هدفمند نمودن محدوده جغرافیایی، می‌تواند اثر تبلیغات یک شرکت و درآمدهای آن را تحت تأثیر قرار دهد. در وب‌سایت این شرکت آمده است: «ابزار توسعه‌یافته می‌تواند اهمیت آماری این تغییرات را محاسبه نماید و برندهای مختلف می‌توانند با به‌کارگیری آن، درک صحیحی از تأثیرگذاری هر یک از شاخص‌های یاد شده به دست آورند.»

گفتنی است، کمک به تصمیم‌گیری شرکت‌ها پیرامون چگونگی تخصیص بودجه‌های تبلیغاتی خود از دیگر خدمات «اد بیسیس» محسوب می‌شود که آن را به بسیاری از مشتریان نظیر «FICO» و «Safeway» ارائه می‌نماید.

مرجع: AmericanInno

 

http://nanomatch.ir/

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.