آخرین اخبار

گسترش بازار جهانی نانو ذرات اکسید منیزیم

گسترش بازار جهانی نانو ذرات اکسید منیزیم

بنا بر گزارش شرکت «Technavio» که تحت عنوان «گزارش بازار جهانی نانو ذرات اکسید منیزیم» انتشار یافته است، بازار جهانی نانو ذرات اکسید منیزیم به دلیل افزایش تقاضا در کشورهای چین، هند، آمریکا و نیز کشورهای «EMEA» (متشکل از 116 کشور اروپایی، خاورمیانه و آفریقا)، از رشدی چشمگیر برخوردار است. در همین راستا در این گزارش شرکت‌های برجسته تأثیرگذار بر روی بازار این محصول و تولیدکنندگان اصلی آن معرفی شده‌اند.

گسترش مستمر زمینه‌های جدید و کاربردی برای نانوذرات اکسید منیزیم، یکی از دلایل عمده رشد قابل توجه بازار آن است. در پیشرفت‌های ناشی از فعالیت‌های تحقیق و توسعه، منجر به شناسایی کاربردهای نوین در زمینه‌های فضایی، افزودنی‌های سوختی در نفت و گاز و بازدارنده شعله شده است.

امروزه پیشرفت‌های فناوری نانو، امکان تولید نانو ذرات اکسید منیزیم را براساس نیازهای متفاوت فراهم آورده است که همین عامل منجر به فعالیت طیف وسیعی از فروشندگان در حوزه‌ها و صنایع مختلف شده است و تولیدکنندگان نانو ذرات اکسید منیزیم، انواع مختلفی از محصولات را برای کاربردهای مختلف ارائه می‌دهند.

بر اساس گزارش ارائه شده فروشندگان کلیدی نانو ذرات اکسید منیزیم عبارتند از:

1- «American Elements»: یک شرکت تولید کننده مواد مهندسی و پیشرفته بوده که با قابلیت تولید نانو پودرهای اکسیدی با اندازه 10 الی 200 نانومتر، خدمات خود را به طیف وسیعی از صنایع نظیر انرژی، الکترونیک، هوافضا، خودرو، فناوری‌های سبز و دارو ارائه می‌دهد.

2- «EPRUI»: یک شرکت فناوری پیشرفته بوده که بر تولید نانو مواد متمرکز است. نانو ذرات اکسید منیزیم تولیدی توسط این شرکت برای ساخت تخته‌های پلی‌اتیلن مقاوم در برابر آتش و سایر مواد نسوز استفاده می‌شود.

3- «Inframat»: این شرکت طیف وسیعی از محصولات در زمینه نانومواد، سرامیک پیشرفته، مواد شیمیایی، پودرهای اسپری حرارتی، مواد سوختی اکسید جامد «SOFC»، کاتالیزورها، نانو مگنتیک‌ها و بیوفناوری ارائه می‌دهد.

4- «SkySpring Nanomaterials»: این شرکت نانو ذرات اکسید منیزیم با اندازه 10 الی 30 نانومتر تولید می‌نماید.

5- «Strem Chemicals»: این شرکت در زمینه تولید و فروش مواد شیمیایی ویژه با درصد خلوص بالا فعالیت می‌نماید. مشتریان مرتبط با این شرکت شامل آزمایشگاه‌های تحقیقاتی علمی، صنعتی و دولتی هستند.

مرجع:  BusinessWire

 

http://nanomatch.ir/

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.