آخرین اخبار

انتخاب تولیدکننده نانولوله‌های کربنی به عنوان نوآور برتر «JEC Asia 2017»

انتخاب تولیدکننده نانولوله‌های کربنی به عنوان نوآور برتر «JEC Asia 2017»

در رویداد «JEC Asia 2017» که در تاریخ‌های یکم الی سوم نوامبر در سئول کره جنوبی برگزار گردید، 12 شرکت نوآور برتر معرفی گردید. شرکت «OCSiAL» که از شرکت‌های پیشرو در زمینه ساخت نانولوله‌های کربنی تک دیواره به شمار می‌رود، موفق شد تا در بخش مواد اولیه عنوان نوآور برتر را به خود اختصاص دهد. این شرکت بر اساس محصول جدید خود با عنوان «TUBALL MATRIX» که اولین نمونه صنعتی از این افزودنی خاص است، موفق به کسب رتبه نوآور برتر شده است.

نانولوله‌های «TUBALL» شرکت «OCSiAL» اولین نانولوله‌های کربنی تک دیواره هستند که می‌توان آن‌ها را در طیف وسیعی از صنایع به کار برد. نسبت بالای هدایت به وزن، مقاومت در برابر حرارت بالا و انعطاف‌پذیری، از مهم‌ترین ویژگی‌های نانولوله‌های یاد شده به شمار می‌روند.

مدیر تجاری «OCSiAL» در آسیا و اقیانوسیه، با تأکید بر استفاده گسترده از محصول یاد شده از سوی صدها شریک تجاری این شرکت، اظهار داشت: «ما از این واقعیت که فناوری TUBALL توسط یک سازمان معتبر نظیر «JEC Group» برگزیده شده است، هیجان‌زده هستیم. این فناوری که در حال حاضر در فرآیند تولید شرکت‌های متنوعی بکار می‌رود، می‌تواند به گسترش سریع استفاده از نانولوله‌ها در طیف وسیعی از محصولات نهایی منجر شود.»

بنا بر گزارش وب‌سایت «Nanotechnology Now»، محصول مذکور که می‌تواند هم به عنوان تقویت‌کننده و هم افزودنی هادی استفاده شود، به تولیدکنندگان کامپوزیت اجازه داده تا محصولات با کیفیت بالاتر، هدایت بیشتر و وزن کمتر تولید نمایند. این افزودنی می‌تواند از یک درصد وزن کلی ترکیب شروع شده و بسته به پارامترهای مد نظر، میزان آن افزایش یابد. هیئت داوران «JEC Asia Innovation Awards»، که با هدف کشف نوآوری‌های جدید در صنعت کامپوزیت به بررسی محصولات شرکت‌های مختلف می‌پردازد، نانولوله‌های تولیدی مذکور را به عنوان یکی از فناوری‌های کلیدی معرفی نموده، که می‌تواند آینده صنعت را رقم بزند.

مرجع: nanotech

 

http://nanomatch.ir/

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.