آخرین اخبار

تخصیص اعتبارات جدید جهت حمایت از برنامه‌های تجاری‌سازی دانشگاه میشیگان

تخصیص اعتبارات جدید جهت حمایت از برنامه‌های تجاری‌سازی دانشگاه میشیگان

با تخصیص اعتبارات مالی جدید، برنامه‌های دانشگاه میشیگان در زمینه حمایت از همکاری بین دانشگاه‌های ایالتی و نیز اسپین‌آف فناوری‌های توسعه یافته دانشگاهی در قالب استارت‌آپ‌ها، به کار خود ادامه خواهند داد. در این خصوص نهاد حمایتی «Michigan Strategic Fund»، به عنوان هیئت ناظر بر  مجموعه توسعه اقتصادی میشیگان «MEDC»، کمک‌های 1.4 میلیون دلاری به شبکه ارتباطات شرکت‌های میشیگان «MCRN» و 1.26 میلیون دلاری به شبکه انتقال فناوری «T3T» را برای یک سال دیگر تأیید و تصویب نموده است.

«MCRN» در سال 2011 میلادی با هدف ایجاد همکاری‌های بلند مدت بین شش دانشگاه ایالتی آغاز به کار نمود که از آن زمان تا کنون بیش از پانزده دانشگاه و از جمله دانشگاه دولتی «Wayne» به آن پیوسته‌اند. «T3T» نیز در همان سال و با کمک «MEDC» شروع به ارائه برنامه‌های استعدادیابی و تزریق منابع جهت پشتیبانی از تجاری‌سازی طرح‌های دانشگاهی نمود. این منابع شامل برنامه‌های کمکی و آموزشی توسط مربیان خبره، حمایت‌های دانشگاهی پس از دوره دکتری و شبکه منابع استعدادی در سطح ایالت است.

دنیس گریوز، مدیر روابط دانشگاهی «MEDC» با تأکید بر نقش بودجه یاد شده در گسترش و باز تعریف فعالیت‌های برنامه‌های مذکور، افزود: «این برنامه‌ها بر روی سه حوزه کلیدی تعاملات تجاری، انتقال فناوری و تحقیقات متمرکز هستند که بخش عمده‌ای از فرآیند تجاری‌سازی فناوری را تشکیل می‌دهند.»

استلا ویکسوم، مدیر اجرایی مرکز کسب و کار دانشگاه میشیگان و یکی از پژوهشگران اصلی «MCRN»، در این زمینه اظهار داشت: « از آنجا که برنامه‌ها با نتایج ملموسی همراه بوده‌اند در نتیجه دولت همچنان به حمایت‌های مالی از آن‌ها می‌پردازد. کمک‌های مالی انجام گرفته برای دانشجویان این امکان را فراهم نموده تا با کارآموزی در شرکت‌های کوچک‌تر و کسب تجارب لازم، به ماندن در آن‌ها علاقه‌مند شوند.»

گفتنی است، اگر چه تمرکز هر دو برنامه «MCRN» و «T3T»، بر یافتن کانال‌های تجاری‌سازی فناوری‌های توسعه یافته در دانشگاه است، با این حال قسمت عمده فعالیت‌های انجام گرفته در راستای ایجاد ارتباط است. این ارتباطات شامل راه‌اندازی برنامه‌های مربی‌گری و جذب کارآموز در کسب و کارهای کوچک و متوسط «SMEs» است. علاوه بر این، همکاری‌های بین دانشگاهی در توسعه فناوری‌های جدید می‌تواند هم‌افزایی قابل توجهی ایجاد نماید.

مرجع: modeldmedia

http://nanomatch.ir/ 

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.