آخرین اخبار

همکاری یک تولیدکننده تجهیزات نانویی با یک مؤسسه تایوانی جهت ارائه خدمات به مشتریان آسیایی

همکاری یک تولیدکننده تجهیزات نانویی با یک مؤسسه تایوانی جهت ارائه خدمات به مشتریان آسیایی

شرکت آکسفورد «Oxford Instruments Nanotechnology Tools» طی یک توافقنامه همکاری اقدام به نصب تجهیزات آزمایشگاهی پلاسما در آزمایشگاه تحقیقات فناوری صنعتی تایوان «ITRI» نموده است. تجهیزات ارائه شده قابلیت حکاکی بر روی فلز، سنگ و شیشه از طریق لایه نشانی و سپس تزریق اسید از منافذ را فراهم می‌نماید. این دستگاه‌ها که با عناوین «PlasmaPro 100 Cobra» و «PlasmaPro 100 Polaris ICP» عرضه شده است، با تمرکز بر صنایع الکترونیک و بازار وسیع سنسورها، می‌تواند قابلیت‌های «ITRI» را در این زمینه ارتقاء دهد.

یان رایت معاون فروش و خدمات آکسفورد با تأکید بر تعهد این شرکت به ارائه راهکار برای مشتریان خود، افزود: «ابزار آلات و تجهیزات جدید نصب شده نشان دهنده تعهد ما برای ارائه راهکارهای فرآیندی به مشتریان آسیایی خود بوده که می‌تواند به ارتقاء و تکامل سیستم‌های پاشش پلاسما در «ITRI» بیانجامد. بعلاوه مشتریان ما از حمایت و پشتیبانی کامل تیم اختصاصی مستقر در تایوان برخوردار خواهد بود.»

به گزارش وب‌سایت «Photonics Media»، پیشرفت‌های اخیر لابراتوار «ITRI» می‌تواند به ادامه توافقنامه همکاری تحقیقاتی دو سازمان بیانجامد؛ بر این اساس، شرکت آکسفورد یک مرکز تحقیقاتی راه‌اندازی نموده و مهندسین فرآیند مؤسسه تایوانی را در آن به کار خواهد گمارد. مرکز تحقیقاتی مذکور، خدمات خود را به طیف وسیعی از مشتریان آسیایی این شرکت ارائه خواهد کرد.  

مرجع: Photonics

 

http://nanomatch.ir/

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.