آخرین اخبار

عرضه سیستم فیلتراسیون نانویی آب برای استخرها

عرضه سیستم فیلتراسیون نانویی آب برای استخرها

لیکتک (LiqTech) که یک شرکت فعال در حوزه فناوری‌های پاک و سیستم‌های فیلتراسیون بسیار تخصصی است، اقدام به عرضه تجاری غشاهای تصفیه آب برای استخرها و پارک‌های آبی نموده است. این غشاها که آکوا سالوشن (Aqua Solution®) نام دارند، بر اساس فناوری انحصاری غشاهای کاربید سیلیکون لیک‌تک توسعه یافته‌اند.

لیک‌تک پیشرفته‌ترین فناوری‌های فیلتراسیون مبتنی بر کاربید سیلیکون سرامیکی را برای تصفیه گاز و مایع ارائه می‌دهد. آکوا سالوشن نیز یک راهکار فولتراسیون است که برای مایعاتی که مقادیر کمتری از جامدات معلق دارند، قابل استفاده می‌باشد. این محصول به صورت خاص به منظور کاربردهای پیش تصفیه برای اسمز معکوس، تصفیه فاضلاب و تصفیه آب استخرها طراحی شده است.

گفتنی است که طراحی ویژه این سیستم فیلتراسیون، آن را در مقایسه با سایر روش‌های موجود بسیار مقرون به صرفه‌تر نموده است. به عنوان مقایسه، برای تصفیه جریان آب یکسان، فیلترهای شنی سنتی 400 برابر فضای بیشتری نیاز دارند و اندازه منافذ آن سه برابر بزرگتر از غشاهای کاربید سیلیکونی لیک‌تک خواهد بود. علاوه بر این، راهکار ارائه شده با توجه به اینکه ممکن نمودن کار در فشار بسیار کم برای جریان‌های بالا، در نتیجه تعداد عناصر غشایی، مخازن تحت فشار، مصرف آب و هزینه‌های انرژی را نیز کاهش می‌دهد.

فی چن (Fei Chen)، مدیرعامل لیک‌تک، در خصوص محصول جدید این شرکت ابراز داشته: «غشای جدید آکوا سالوشن، پیشرفت‌های قابل توجهی نسبت به راهکارهای غشایی داشته که از آن جمله می‌توان به پایداری فرآیند تولید و همچنین استحکام محصول نهایی غشاء اشاره نمود. این عملکرد بهبود یافته، بر اساس بیش از 20 سال تلاش و رهبری فناوری غشاهای کاربید سیلیکونی بدست آمده است. این سیستم فیلتراسیون، همزمان با کاهش مصرف آب و مواد شیمیایی، کیفیت آب بهتری را در دسترس قرار داده و هزینه‌های بهره‌برداری و نگهداری را به شدت کاهش می‌دهد. استخرهای تجاری یکی از بخش‌های بازاری است که ما در سال‌های آتی به شدت بر روی آن متمرکز می‌شویم. ما هیجان‌زده هستیم که می‌توانیم غشاهای پیشرفته آکوا سالوشن را برای بهبود بیشتر استخرهای تجاری و براورده نمودن بهتر نیازهای مشتریان ارائه کنیم.»

غشاهای کاربید سیلیکون لیک‌تک برای استفاده در چالش برانگیزترین برنامه‌های تصفیه طراحی شده‌اند. از فیلترهای کاربید سیلیکون آن می‌توان برای کنترل انتشار دوده اگزوز دیزل استفاده نمود. با استفاده از فناوری نانو و بکارگیری فناوری انحصاری کاربید سیلیکون، لیک‌تک محصولاتی را توسعه می‌دهد که در طیف گسترده‌ای از سیستم‌های غشایی و فیلترها برای کاربردهای میکروفیلتراسیون و اولترافیلتراسیون قابل استفاده می‌باشند.

 

مرجع: «Street Insider»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.