آخرین اخبار

استفاده از سیلیس تولید شده از پوسته برنج برای لوازم آرایشی

استفاده از سیلیس تولید شده از پوسته برنج برای لوازم آرایشی

شرکت داو (Dow) در راستای توسعه مواد زیستی کم کربن برای استفاده در بازار جهانی مراقبتهای شخصی، همکاریهای جدیدی را با شرکت نانویی «BSB» آغاز نموده است. این شرکت نانویی، از پوسته برنج برای تولید سیلیکا استفاده نموده و داو در صدد آن است تا از آن در مواد آرایشی و بهداشتی خود استفاده نماید.

پوسته برنج که یک محصول زائد از فرایند تولید برنج است، می‌تواند به عنوان یک منبع تجدیدپذیر برای کاربردهای متنوعی در بازار مراقبت‌های شخصی استفاده ‌شود. شکل‌گیری تعامل جدید، برای داو که به دنبال توسعه محصولات ارگانیک و زیستی برای مشتریان خود می‌باشد، جذابیت زیادی دارد. بر پایه این ماده اولیه، یک پودر آرایشی با عنوان « EcoSmooth™ Rice Husk Cosmetic Powder» تولید شده که یک تجربه منحصربهفرد را برای مصرفکنندگان در حوزه‌های مختلف مراقبت از پوست، مراقبت از مو و کاربردهای آرایشی مختلف ارائه می‌نماید.

ایزابل آلمیرو دو واله (Isabel Almiro do Vale)، مدیر بازاریابی و استراتژی جهانی داو در خصوص شکل‌گیری این همکاری می‌گوید: «همکاری داو با BSB نشان میدهد که ما همچنان به تعهد خود برای حرکت به سمت ارائه مراقبتهای شخصی دایره‌ای و کم کربن عمل نموده و روابط ارزشمندی را با پیشگامان صنعت ایجاد میکنیم. این مشارکت، نقطه عطف مهم دیگری است که به  داو اجازه میدهد تا سبد محصولاتی سازگار با محیطزیست  را گسترش داده و راهحلهایی ارائه نماید که کیفیت بالا را به پشتوانه علم ممکن می‌سازند.»

پودر آرایشی پوسته برنج، محصولی انتخابی برای مصرفکنندگان حساس به مسائل زیست محیطی است که در گام نخست شکل‌گیری این توافق قابل عرضه می‌باشد. این پودر سیلیس که از منابع طبیعی تهیه شده، از پوسته برنج که یک محصول جانبی کشاورزی است تهیه شده و از بین رفتن لک و تاری‌های سطح پوست را ممکن نموده و مزایای نوری خاصی هم به دنبال دارد.

هانگ نگوین (Hung Nguyen)، مدیرعامل «BSB» نیز در خصوص این توافق ابراز داشته: «این توافق نه تنها نشاندهنده اولین گام از همکاری داو و BSB در بخش مراقبت شخصی است، بلکه مسیرهای جدیدی را برای سایر بخشهای تجاری در داو باز کرده که در آن سیلیس پوسته برنج  تولیدی ما میتواند پایداری را در کاربردهایی متعدد ارائه نماید. BSB به ایجاد راهحلهای خلاقانهتر و سبزتر برای جهان ادامه می‌دهد و این افزودنیها را از طریق شرکای جهانی خود مانند داو عرضه می‌نماید.»

  

مرجع: «Stat Nano»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.