آخرین اخبار

جذب سرمایه ۲.۳ میلیون دلاری برای تصفیه هوا با انرژی اشعه فرابنفش

جذب سرمایه ۲.۳ میلیون دلاری برای تصفیه هوا با انرژی اشعه فرابنفش

وایولت (Violett) که یک استارت‌آپ فعال در حوزه تصفیه هوا است، موفق به جذب سرمایه 2.3 میلیون دلاری شده است. این استارت‌آپ سیاتلی، در حال توسعه و فروش فناوری ویژه‌ای برای تصفیه هوا است که با استفاده از انرژی اشعه فرابنفش کار می‌کند.

وایولت که در سال 2020 میلادی تأسیس شده، واحدهای تصفیه هوای بیمارستانی توسعه داده ه با استفاده از الگوی سیکلون برای ضدعفونی کردن هوا در یک پاس، قرار گرفتن در معرض «UVC» را به حداکثر می‌رساند.

بنا به ادعای این استارت‌آپ، محصول آن‌ها در برابر ذرات ویروس کووید-19 هم مؤثر می‌باشد. براندن دویل (Branden Doyle)، مدیرعامل این استارت‌آپ در این خصوص می‌گوید: «مردم اکنون متوجه شده‌اند که کووید-19 چیزی است که ممکن است تا ابد با آن زندگی کنیم و راه‌حل‌های ضدعفونی غیرفعال هوا، ممکن است گامی ضروری برای بازگشت به حالت عادی باشد که همه ما خواهان آن هستیم. مشتریان ما مشتاقند که محصولمان را در طول زمان امتحان کنند، زیرا همه‌گیری ادامه خواهد داشت.»

وایولت در حال حاضر 10 مشتری دارد که از محصولات آن در مراکز مراقبت‌های بهداشتی، مدارس، مراکز تناسب اندام و غیره استفاده می‌کنند. این شرکت همچنین در حال راه‌اندازی یک مدل کسب‌و‌کار اجاره‌ای جدید هم بوده و واحدهایی را برای رویدادهای حضوری با جمعیت‌های کم در منطقه سیاتل فراهم می‌کند.

این استارت‌آپ با بودجه جدید تأمین شده قصد دارد تا عملیات تولیدی خود را افزایش داده و به دنبال فرصت‌های بیشتری برای کمک به جمعیت آسیب‌پذیر، توسعه یک اپلیکیشن تلفن همراه، حذف بوی نامتبوع به کمک فناوری نانو و گسترش تیم 7 نفره خود می‌باشد.

گفتنی است که جذب سرمایه کنونی که در قالب جذب سرمایه بذر صورت گرفته، توسط صندوق سرمایه‌گذاری تاکوما (Tacoma Venture Fund) رهبری شده و مجموعه‌های دیگری همچون «Pack VC»، «Swan VC»، «Luana Investments»، «Alliance of Angels» و فرشتگان کسب‌وکار هم در آن مشارکت داشته‌اند.

 

مرجع: «Geekwire»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.