آخرین اخبار

استفاده از فناوری نانو برای جراحی و اصلاح ستون فقرات

استفاده از فناوری نانو برای جراحی و اصلاح ستون فقرات

آلتوس اسپین (Altus Spine) که از شرکتهای پیشرو در حوزه توسعه و ارائه نوآوری‌های جدید برای تجهیزات پزشکی مورد استفاده در جراحی و اصلاح ستون فقرات می‌باشد، خبر از آغاز همکاری با یک شرکت نانویی داده است. شروع همکاری با نانوویس اسپین (Nanovis Spine)، به آلتوس کمک میکند تا از محصولات و فناوری‌های این شرکت فناور برای تقویت محصولات خود استفاده نموده و در عین حال، افزایش مقیاس تولید و تجاری‌سازی محصولات نانوویس اسپین را نیز ممکن می‌سازد.

نانوویس (Nanovis) یک شرکت فناوری‌محور است که متعهد به کشف نیازهای بالینی برآورده نشده و ارائه راهکارهای نوآورانه و توسعه توانمندی‌ها و فناوری‌های جدید قابل پذیرش در بازار می‌باشد. نانوویس اسپین که از زیرمجموعه‌های نانوویس می‌باشد، پس از جستجوهای قابل توجه در میان شرکت‌ها و سیستم‌های فناور مختلف فعال در حوزه کاری خود، آلتوس و پیچ‌های ارتوپدی پدیکول تولیدی توسط آن را به عنوان گزینه‌ای مناسب برای تجاری‌سازی «Nano FortiFix» شناسایی نمود. نانوفورتفیکس، تنها سیستم پیچ‌های پدیکول مجهز به فناوری نانو است که در بازار موجود بوده و دارای مجوز «FDA» می‌باشد. در نتیجه این همکاری، سه سیستم «Nano FortFix® (c) Cortical»، «Nano FortiFix® (s) Standard» و «Nano FortiFix® (MIS) Minimally Invasive» قابل دسترس می‌شوند.

جف شپرد (Jeff Shepherd)، مدیر ارشد بازرگانی نانوویس اسپین در خصوص آغاز همکاری جدید می‌گوید: «ما از همکاری با آلتوس اسپین هیجان‌زده هستیم و از آن‌ها برای ایجاد فرصت همکاری با یک شرکت، تیم و سیستم بزرگ به منظور تجاری‌سازی سیستم‌های پیچ پدیکول نانوفورتفیکس قدردانی می‌کنیم. در نتیجه عرضه نانوفورتفیکس در سه ماهه سوم سال 2021 میلادی، نانوویس اسپین به یک رکورد جدید در فروش ماهیانه و همینطور سه ماهه خود دست یافته و ما در صدد آن هستیم که ایجاد این رکوردهای جدید را ادامه دهیم. از زمان عرضه، نانوفورتفیکس محصول اصلی درامدزا برای ما بوده و به واسطه تغییر معنادار و قابل توجهی که نانوفناوری در پیچ‌های پدیکول ایجاد نموده، ما هر ماه مشتریان، توزیع‌کنندگان، جراحان و بیمارستان‌های جدیدی را می‌بینیم که به محصولمان ابراز علاقه می‌کنند.»

پلتفرم اصلاح سطحی نانوویس که با عنوان «nanoVIS Ti Surface Technology» شناخته می‌شود، به عملکرد بهتر سطوح در مطالعات پیش‌بالینی اشاره داشته و تثبیت بیولوژیکی قوی را نشان می‌دهد. همچنین این فناوری در مطالعات «in-vivo» برای کاهش کلونیزاسیون باکتری‌ها بدون قربانی کردن تثبیت ایمپلنت بیولوژیکی نویدبخش بوده است. لازم به ذکر است که بر اساس توافق صورت گرفته، آلتوس اسپین مالک و تولیدکننده فناوری نبوده و نانوویس کلیه فرایندهای نانویی مرتبط را خود انجام داده و مالکیت را نیز در اختیار خود نگه داشته است.

مایکل فیتزجرالد (Michael Fitzgerald)، بنیانگذار و مدیرعامل آلتوس اسپین نیز در خصوص این همکاری ابراز داشته: «تیم ما از شراکت با چنین شرکت نوآوری که از سیستم‌های پیچ پدیکول ما برای گسترش قابلیت‌های سطح استفاده می‌کند، هیجان‌زده است. این مشارکت، گام بزرگی در گسترش ادامه‌دار استفاده از آخرین فناوری‌ها در معماری‌های سطحی منحصربه‌فرد برای دستگاه‌های پزشکی است که می‌تواند یک تغییردهنده بازی برای تثبیت ایمنی باشد.»

 

مرجع: «Ortho spine news»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.