آخرین اخبار

اعطای مجوز ۳.۵ میلیون دلاری برای فناوری استخراج نانویی

اعطای مجوز ۳.۵ میلیون دلاری برای فناوری استخراج نانویی

سیکس ویو (Sixth Wave) که یک شرکت نانویی فعال در حوزه شناسایی و استخراج مواد در سطوح مولکولی است، خبر از شروع فرایند تجاری‌سازی خود با اعطای یک مجوز بهره‌برداری 3.5 میلیون دلاری به شرکت «AESI» داده است. بنابر اطلاعیه منتشر شده، توافق صورت گرفته غیرالزامآور بوده و امید است که تکمیل آن در آگوست سال جاری میلادی انجام شود. همچنین بر اساس اطلاعات افشا شده از این توافق، این مجوز با شرط اینکه «AESI» تبدیل به یک شرکت سهامی عام شود، به صورت انحصاری به این شرکت اعطا میگردد.

مجوز بهره‌برداری موضوع این توافق، مربوط به سیستم «Affinity» توسعه یافته توسط سیکس ویو بوده که برای تصفیه کانابینوئیدها قابل استفاده می‌باشد. به نظر می‌رسد که این سیستم راه همواری برای دسترسی فوری به صنعت و بازار خواهد داشت و این مهم، به واسطه تخصص تجاری‌سازی فناوری‌های مرتبط، پایگاه مشتریان جهانی، در اختیار داشتن یک تیم طراحی/ ساخت/ خدمات مهندسی در کلاس جهانی و رهبری خوب برای توسعه محصول در کاربردهای جدید به منظور استخراج مواد با ارزش بالا قابل دسترس می‌باشد.

در نتیجه چندین ماه بررسی صورت گرفته، ارزش تقریباً 3.5 میلیون دلاری برای اعطای مجوز «Affinity» بدست آمده و شرکت «AESI» به واسطه در اختیار داشتن این فناوری و ارزش افزوده ناشی از آن، می‌تواند طرح تجاری کلی خود را به شکل قابل توجهی تقویت نماید. پیتر تومبز (Peter Toombs)، مدیر عامل «AESI» در خصوص توافق صورت‌گرفته می‌افزاید: «این نقطه عطفی بسیار هیجان‌انگیز در رشد AESI است که تبدیل شدن آن به یک شرکت سهامی عام را ممکن نموده و در نتیجه، تلاش‌های بیشتر برای گسترش پیشنهادات و پرداختن به بازارهای نوظهور در سراسر جهان را پشتیبانی می‌کند. ما فرصت‌های رشد بسیار هیجان‌انگیزی داریم که باید منجر به اقلام تعهدی قابل توجهی شود. ما به پیش‌بینی‌های رشد و توانایی خود در ارائه Affinity به بازار اطمینان داریم، زیرا AESI از سال 2016 خود را به عنوان یک تأمین‌کننده معتبر و با کیفیت بالا در صنعت تثبیت کرده است.»

به گفته دکتر جان گلوکمن (Jon Gluckman)، رئیس و مدیرعامل سیکس ویو نیز توافق صورت گرفته اهمیت بسیار زیادی برای طرفیت خواهد داشت. وی در این خصوص ابراز داشته: «این یک گام بزرگ دیگر برای تضمین استراتژی تولید درآمد بلندمدت ما در مورد سیستم Affinity است. علاوه بر این، توافق جدید به سیکس ویو اجازه می‌دهد تا از پایگاه تجاری در حال گسترش AESI در بازارهای استخراج و تصفیه که به پلیمرهای مولکولی جدید با استفاده از معماری سیستم Affinity نیاز دارند، استفاده کنیم. در نهایت، این توافق به هر دو شرکت اجازه می‌دهد تا با همکاری یکدیگر، زمان توسعه را برای معرفی محصولات/خدمات جدید در بازار کاهش دهند.»

 

مرجع: «Market Screener»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.