آخرین اخبار

رشد ۸۸ درصدی سفارشات مرتبط با تجهیزات رسوب‌دهی شیمیایی از فاز بخار

رشد ۸۸ درصدی سفارشات مرتبط با تجهیزات رسوب‌دهی شیمیایی از فاز بخار

شرکت «CVD Equipment»، خبر از افزایش قابل توجه سفارشات خود در نیمه اول سال جاری میلادی داده است. این شرکت که از ارائه‌کنندگان پیشرو در زمینه تجهیزات رسوب‌دهی شیمیایی از فاز بخار و تجهیزات فرآیند حرارتی است، اعلام نموده که در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ میلادی، سفارشاتی بالغ بر ۱۲.۶ میلیون دلار داشته و این در حالی است که در بازه زمانی مشابه سال قبل، این مبلغ تنها  ۶.۷ میلیون دلار بوده است. این افزایش قابل توجه، گواهی بر رشد بیش از ۸۸ درصدی رغبت به محصولات این شرکت بوده و آینده درخشان آن را نشان می‌دهد.

این افزایش قابل توجه، تنها مختص سه ماهه دوم سال نبوده و آمارهای ارائه شده حکایت از آن دارد که در سه ماهه ابتدایی سال 2022 میلادی نیز سفارشات بالغ بر 16.7 میلیون دلار بوده و این افزایش 72 درصدی نسبت به سفارشات 9.7 میلیون دلاری دریافت شده در بازه زمانی مشابه در سال 2021 میلادی را نشان می‌دهد.

افزایش سفارشات شرکت در نیمه اول سال 2022، بیشتر به تقاضای فزاینده برای سیستم «PVT-150» نسبت داده شده که به منظور پشتیبانی از تولید ویفرهای کاربید سیلیکون برای بکارگیری در تجهیزات الکترونیکی با توان بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین نیاز به مواد مختلف نانویی از جمله نانولوله‌ها/ الیاف‌های کربن و نانومواد بر روی پودرها و نوارهای ابررسانا، از دیگر دلایل رشد قابل توجه سفارشات «CVD Equipment» بوده است. در واقع می‌توان گفت که همه این سفارشات، به نوعی از بازار خودروهای الکتریکی و همچنین روند برقی شدن تجهیزات مختلف پشتیبانی می‌کند.

لازم به ذکر است که در نیمه اول سال جاری میلادی، 20 سیستم «CVD» ترکیبی به این شرکت سفارش داده شده که این سیستم‌ها قرار است در نیمه دوم امسال و همچنین سال 2023 برای مشتریان ارسال گردد. امانوئل لاکیوس (Emmanuel Lakios)، رئیس و مدیر عامل شرکت «CVD Equipment»، در خصوص برنامه‌های آتی شرکت می‌گوید: «ما از واکنش بازار به محصولات، فناوری‌ها و خدمات خود بسیار خرسندیم. تمرکز ما در سال 2022، بیشتر بر روی برنامه‌هایی خواهد بود که از وسایل نقلیه الکتریکی و به‌طور گسترده‌تر، برقی کردن همه چیز پشتیبانی نموده و حضور و پشتیبانی از ما را در برنامه‌های هوافضای شرکت ممکن می‌سازد.»

گفتنی است که «CVD Equipment»، طیف گسترده‌ای از تجهیزات رسوب‌دهی شیمیایی از فاز بخار، سیستم‌های کنترل گاز و سایر تجهیزات پیشرفته و راه‌حل‌های فرآیندی طراحی نموده که به منظور توسعه و ساخت مواد و پوشش‌های مختلف برای کاربردهای تحقیقاتی و صنعتی مورد استفاده می‌باشند. مشتریان مختلف، بسته به توانمندی‌های خود، از این تجهیزات برای تحقیقات، طراحی و تولید مواد و پوشش‌های مختلف استفاده نموده که در کاربردهای متنوعی همچون اجزای موتورهای مورد استفاده در صنعت هوافضا، ایمپلنت‌های پزشکی، نیمه‌هادی‌ها، مواد نانویی مورد استفاده در باتری‌ها، سلول‌های خورشیدی، شیشه‌های هوشمند، نانوتیوب‌های کربنی، نانوسیم‌ها، «LED»ها، «MEMS» و سایر کاربردها قابل استفاده می‌باشند. این شرکت از طریق آزمایشگاه کاربردی خود، از توسعه فرآیندهای مختلف پشتیبانی نموده و تمرکز ویژه‌ای بر فعال کردن فناوری‌های نسل آتی دارد. شرکت تابعه «CVD Materials Corporation» که کاملاً متعلق به «CVD Equipment» است، مواد پیشرفته و درمان‌ها و پوشش‌های مختلف برای برنامه‌های کاربردی در بازارهای الکترونیک، زیست‌پزشکی، نفت، داروسازی و بسیاری دیگر از بازارهای صنعتی ارائه می‌کند.

 

مرجع: «Businesswire»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.