آخرین اخبار

استفاده از محافظ‌های نانویی در شیشه‌ خودروی پلیس

استفاده از محافظ‌های نانویی در شیشه‌ خودروی پلیس

نانومجیک (Nano Magic) که از رهبران بکارگیری پتانسیلهای فناوری نانو برای پیادهسازی راهکارهای مختلف تمیزکاری، حفاظت و ضد مه بر روی شیشهها است، در صدد توسعه محصولات به صنعت خودروسازی بوده و در این راستا محصول جدیدی برای محافظت از شیشه خودروها عرضه نموده است.

این محصول که با عنوان «Nano Magic Force Field® Windshield Protection» عرضه شده، پوششی ضد آب برای شیشه جلوی خودرو بوده که علاوه بر عملکرد قابل قبول در زمان بارش باران، از ایجاد رسوب بر روی شیشه نیز جلوگیری نموده و دید بهتر راننده و ایمنی بیشتر در جاده را به دنبال خواهد داشت.

این پوشش‌ها به راحتی بر روی سطح شیشه اعمال شده و ابزاری خوب برای محافظت در برابر باران، حشرات، برفک، نمک و حتی برخورد پرنده‌ها می‌باشد. نکته قابل توجه دیگر، دوام بسیار خوب فرمولاسیون این ترکیب بوده که تا یک سال ماندگاری داشته و می‌تواند در اتومبیلها و حتی قایقها مورد استفاده قرار گرفته و دید و ایمنی راننده را به شدت بهبود بخشد.

تام برمن (Tom Berman)، رئیس و مدیر عامل نانومجیک در خصوص محصول جدید شرکت می‌گوید: «راهحل ما برای محافظت از شیشه جلوی خودرو، هیچ شباهتی به محصولات قدیمی دفعکننده آب که باید دائماً اعمال شده و به سختی عمل میکنند، ندارد. ما یک نانوپوشش قدرتمند برای ایجاد سد حفاظتی ایجاد کرده‌ایم که نیرویی نامرئی و آبگریز برای شیشههای جلو بوده و از آن‌ها در برابر هر چیزی محافظت می‌کند. اگرچه ما از این مسئله که می‌توانیم شیشههای جلوی خودرو را برای مدت طولانیتری تمیز و شفاف نگه داریم هیجانزده هستیم، اما تمرکز اصلی ما کمک به نجات جان انسان‌ها است. دفع باران از شیشه جلو در هنگام بارش‌های شدید، دید راننده را بهبود بخشیده و به وی کمک میکند تا برای جلوگیری از تصادف، زمان واکنش بیشتری داشته باشند.»

نانومجیک که باور بسیار زیادی به ارائه خدمات عمومی عام‌المنفعه دارد، در گام نخست این پوشش محافظ شیشه را به صورت رایگان در اختیار تعدادی از ماشین‌های پلیس، آتش‌نشانی و اورژانس فعال در منطقه خود یعنی مدیسون هایتس (Madison Heights) قرار داده است. کوری هاینس (Corey K. Haines)، رئیس پلیس مدیسون هایتس در این خصوص می‌گوید: «افسران ما بخش زیادی از زمان را در وسایط نقلیه خود میگذرانند. هر چه دید آنها در خیابانها بهتر باشد، ایمنی آنها و توانایی حفظ امنیت جامعه افزایش مییابد». روزلین گرافستین (Roslyn Grafstein)، شهردار این شهر نیز در خصوص ارزش این پوشش‌ها می‌گوید: «زمان پاسخگویی ما برای نیازها و فوریت‌های مختلف موجود در جامعه بسیار مهم است. به پشتوانه این پوشش جدید، در منطقه آب‌وهوایی خاص ما، دیگر لازم نیست که نگران مشکلات دید در وسایط نقلیه خود باشیم. من به شدت به هر واحد پلیس، آتشنشانی و اورژانس در هر شهرداری توصیه میکنم که این راه حل را برای شیشه جلو، آینههای جانبی، شیشه عقب، دوربین پشتیبان عقب و صفحه نمایش داخلی خود اعمال کنند. ما از سخاوت و حمایت نانومجیک بسیار قدردان هستیم. ما همچنین مفتخریم که نانو مجیک در حال تولید محصولات و ایجاد شغل در این منطقه است.»

 

مرجع: «Bakersfield»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.