آخرین اخبار

جذب سرمایه ۱.۵ میلیون یورویی برای توسعه حسگرهای نظارت بر کامپوزیت‌ها

جذب سرمایه ۱.۵ میلیون یورویی برای توسعه حسگرهای نظارت بر کامپوزیت‌ها

استارت‌آپ فرانسوی سنس‌این (SENSE in®) که بر روی توسعه حسگرهای نانویی متمرکز است، به منظور ورود به فاز جدید توسعه خود، موفق به جذب سرمایه 1.55 میلیون یورویی شده است. سرمایه جذب شده، در راستای توسعه راهکارهای نوآورانه شرکت برای نظارت بر وضعیت سلامت تجهیزات و سازه‌های کامپوزیتی و همچنین آماده‌سازی شرایط برای ورود به فاز صنعتی شدن فرایند تولید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سنس‌این که متخصص در حوزه طراحی حسگرهای داده مورد استفاده برای مواد کامپوزیتی است، در سال 2018 میلادی و بر پایه دانش بدست آمده در آزمایشگاه «IRDL» در دانشگاه بریتانیای جنوبی در لورینت فرانسه تأسیس گردید. این فناوری که ثبت اختراع آن انجام شده و تحت محافظت سیستم پتنت قرار دارد، مبنای تشکیل این استارت‌آپ شده و از آن پس، سنس‌این بر روی طراحی، توسعه، تولید و بازاریابی محصولات و خدمات ارائه راه‌حل‌های مختلف برای مواد کامپوزیتی متمرکز شده است. ایده شکل‌گیری این شرکت، اطمینان از نظارت بهینه تجهیزات و سازه‌ها در زمان واقعی و مقابله با چالش‌های ایمنی تجهیزات در خدمات و حفاظت از افراد است. فناوری مورد استفاده، مبتنی بر توسعه سنسورهای نانویی «QRS®» است.

در دنیایی که به طور فزاینده‌ای همه چیز به هم متصل شده و انقلاب صنعتی چهارم در حال رخ دادن است، فناوری‌های توسعه یافته توسط سنس‌این، می‌تواند فرصت‌های جدیدی ایجاد نماید. از این رو، جمع‌آوری کمک مالی برای حمایت از تحولات فعلی و آینده این استارت‌آپ بسیار مهم بوده و می‌تواند از فعالیت‌های آن پشتیبانی نماید. مدیر این شرکت، ژان کلود لنین (Jean-Claude Lenain)، در خصوص اهمیت سرمایه جذب شده می‌گوید: «این افزایش سرمایه، به استارت‌آپ اجازه می‌دهد تا رهبری فناوری خود را بنیان نهاده و برای استقرار صنعتی در مقیاس بزرگ آماده شویم.»

سنس‌این پیش از این وارد مشارکت‌های استراتژیکی در زمینه تجهیزات تحت فشار، صنایع دفاع، هوانوردی، قایق‌سواری، خودرو و انرژی شده است. این افزایش سرمایه، با ادامه پیشرفت‌های صنعتی شرکت، تعهد آن را برای تبدیل شدن به یک بازیگر اصلی برای نظارت هوشمند و منطبق با انقلاب صنعتی چهارم و اینترنت اشیاء را برای تجهیزات و سازه‌های کامپوزیتی ممکن می‌نماید. گفتنی است که جذب سرمایه 1.55 میلیون یورویی اخیر، از طریق مجموعه‌های سرمایه‌گذاری مختلفی همچون «Go Capital»، «Innovation Fund»، «SFLD» و «Crédit Agricole Morbihan Expansion» انجام شده است.

بنابر اعلام شرکت، یکی از مسائلی که در نتیجه جذب سرمایه برای سنس‌این مقدور می‌گردد، گسترش تیم کاری و اضافه کردن پنج نیروی جدید از جمله یک مدیرعامل در این استارت‌آپ می‌باشد.

 

مرجع: «Bretagne»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.