آخرین اخبار

سرم نانویی برای حذف سیاهی و پف دور چشم

سرم نانویی برای حذف سیاهی و پف دور چشم

انتود (ENTOD Pharmaceuticals) که از شرکت‌های دارویی پیشرو در هند است، با همکاری آزمایشگاه تحقیقات محصولات آرایشی و بهداشتی «NuSkin» در لندن، سرم زیر چشم جدیدی توسعه داده‌اند. این محصول که مبتنی بر فناوری نانو است، معضل پف یا سیاهی زیر چشم را حل نموده و در نتیجه، پتانسیل بالایی برای استقبال گسترده در بازار دارا می‌باشد.

بی‌خوابی، استرس و نگاه کردن طولانی‌مدت به صفحه نمایش، می‌تواند منجر به پف‌کردن یا سیاهی دور چشم شود. به لطف سبک زندگی مدرن، افراد بیشتری با مشکلات سیاهی دور چشم، پف چشم، گودی و چین‌و‌چروک اطراف چشم مواجه می‌شوند. از همین رو، تلاش‌های زیادی در خصوص حذف این مشکلات و بازگرداندن یک چهره زیبا به افراد در حال انجام است. تلاش‌های شرکت دارویی انتود و همکاری فناورانه آن‌ها با «NuSkin» هم در همین راستا بوده و به این منظور، از پتانسیل‌های کلیدی فناوری نانو استفاده شده است.

این سرم چشمی که با نام تجاری «Eyecirque» عرضه می‌شود، بر اساس یک فرمول گیاهی ابتکاری است که حاوی کمپلکس ویتامین‌های «A+C+E»، آنتی اکسیدان‌های ضد پیری، عوامل روشن‌کننده پوست و مواد مرطوب‌کننده پوست می‌باشد. این ژل سبک، تسکین‌دهنده، خنک‌کننده، غیر‌چسبنده و غیر تحریک‌کننده بوده و به راحتی جذب پوست اطراف چشم می‌شود.

نیخیل ماشورکار (Nikkhil K Masurkar)، مدیر اجرایی شرکت انتود، در خصوص محصول نانویی جدید اعلام داشته: «قطعاً ناحیه حساس زیر چشم، نیاز به توجه و مراقبت بیشتری دارد. بی‌خوابی شب‌ها، استرس و بسیاری موارد دیگر، می‌تواند منجر به تشکیل حلقه‌های تیره و پف در اطراف چشم شود. محصول ما، اولین سرم ژل زیر چشمی مبتنی بر فناوری نانو است که با مواد طبیعی اثبات شده علمی، مانند رتینول، گلوتاتیون، نیاسینامید، ویتامین C، ویتامین E، آکواکسیل و جینسنگ فرموله شده و به‌طور کامل از منظر ایمنی پوست دور چشم آزمایش شده است.»

بنابه ادعای انتود، نتایج آزمایشات حکایت از آن دارد که نتیجه استفاده از این سرم، پس از چند هفته خود را نشان می‌دهد. با این حال، آن‌ها اعلام داشته‌اند که برای شروع بهبود چشمگیر و ادامه تقویت پوست اطراف چشم در طولانی‌مدت، باید حداقل به مدت 6 هفته از این سرم استفاده کرد. لازم به ذکر است که این سرم در آزمایشگاه‌های تحقیقاتی معتبر و بین‌المللی پوست ساخته شده و با انواع پوست‌ها سازگار می‌باشد.

آنجیلا ماشورکار (Anjula Masurkar)، مدیر بالینی گروه بین‌المللی انتود نیز در خصوص این محصول و تأثیر قابل توجه نانوفناوری در آن می‌گوید: «از طریق نانوتکنولوژی، مواد تشکیل‌دهنده تحت یک فرآیند پیشرفته کاهش اندازه قرار گرفته و ذراتی با اندازه کمتر از 50 نانومتر به دست آمده است. این نانوذرات، تقریباً 20 برابر بهتر و سریع‌تر به پوست جذب شده، نفوذ عمیق‌تر و پخش بیشتر در سراسر پوست را امکان‌پذیر نموده و منجر به دستیابی سریع‌تر به نتایج برجسته‌تر می‌شود.»

گفتنی است، انتود مدعی است که این محصول فاقد پارابن، سیلیکون، سولفات، فتالات، روغن‌های معدنی یا سایر مواد شیمیایی مضر بوده و همچنین برای توسعه آن‌ ظلمی به حیوانات صورت نگرفته است.

 

مرجع: «The Health Site»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.