آخرین اخبار

جذب سرمایه ۷.۳ میلیون پوندی برای توسعه پلیمرهای نانویی تشخیصی

جذب سرمایه ۷.۳ میلیون پوندی برای توسعه پلیمرهای نانویی تشخیصی

یک استارت‌آپ انگلیسی که در زمینه طراحی و ساخت پلیمرهای نانویی فعالیت دارد، خبر از جذب سرمایه 7.3 میلیون پوندی جهت توسعه و تجاری‌سازی فناوری ابداعی خود داده است. «MIP Diagnostics»، مدعی است که این فناوری در دستگاه‌های تشخیصی، حسگرهای زیستی و سایر آزمایش‌های تشخیصی کاربرد داشته و قادر است نسل جدید محصولات زیستی را سریع‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر به بازار عرضه نماید.

فناوری توسعه یافته توسط «MIP Diagnostics»، نوعی فرآیند ساخت پلیمرهای حک شده مولکولی در مقیاس نانو است که به‌عنوان آنتی‌بادی مصنوعی برای استفاده در دستگاه‌های تشخیصی مختلف، اعم از حسگرهای زیستی و سایر ابزارهای تشخیص آزمایشگاهی عمل می‌کند. با توجه به ارزش تجاری بالقوه این فناوری، شرکت مذکور اقدام به ثبت اختراع خود نموده و آن را تحت حفاظت سیستم پتنت هم قرار داده است.

این ارزش تجاری بالقوه، از نگاه تیزبین سرمایه‌گذاران هم دور نمانده، به‌طوری که با تأمین مالی 7.3 میلیون پوندی جدید، مجموع جذب سرمایه این استارت‌آپ نوپا به بیش از  16 میلیون دلار رسیده است. دور جدید سرمایه‌گذاری، توسط «Mercia Asset Management»، «Calculus Capital»، «Downing Ventures» و «BGF» و یک سرمایه‌گذار فرشته صورت گرفته است. جیم رید (Jim Reid)، رئیس هیئت‌مدیره این استارت‌آپ می‌گوید: «وقتی همه سرمایه‌گذاران اصلی یک شرکت سهام خود را افزایش می‌دهند، مطمئن خواهید شد که کار خود را درست انجام می‌دهید. ما در «MIP Diagnostics» نه تنها برنامه‌های خود را انجام داده‌ایم، بلکه تیمی خلاق در سطح جهانی و چشم‌انداز روشنی برای آینده ایجاد کرده‌ایم که می‌تواند گام‌های بعدی کسب‌وکار و تبدیل شدن به رهبر صنعت را هموار سازد. جذب سرمایه جدید، گواهی بر پتانسیل هیجان‌انگیز فناوری پلتفرم «nanoMIPs» است که علاوه بر افزایش سرعت اکتشاف در علوم زیستی، امکان عرضه سریع و مقرون‌به‌صرفه محصولات را فراهم می‌سازد».

ناتان هیث (Nathan Heath)، یکی از سرمایه‌گذاران «BGF» هم اظهار داشته: «فرصت‌های پیش روی فناوری «nanoMIP» بسیار زیاد بوده و ما از نقاط عطفی که «MIP Diagnostics» برای ورود به این بازار به دست می‌آورد، بسیار هیجان‌زده هستیم».

 

مرجع: «Insider Media»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.