آخرین اخبار

استفاده از نانوالیاف‌ها برای پنهان نمودن موهای کم پشت

استفاده از نانوالیاف‌ها برای پنهان نمودن موهای کم پشت

بروک بایوتک (Brook Biotech)، فناوری جدیدی توسعه داده که به جنگ ظاهر غیرجذاب ناشی از ریزش مو و طاسی می‌رود. این فناوری انقلابی، مبتنی بر نوعی نانوالیاف بوده که بدون هیچ‌گونه عوارض جانبی، کم‌پشت بودن موها را از نظرها مخفی نموده و اعتماد به نفس لازم برای حضور در ملأ عام با موهایی جذاب را فراهم می‌کند.

یکی از پارامترهای مهم برای داشتن ظاهری آراسته و جذاب، موها هستند. نعمتی خدادادی که ممکن است به صورت ارثی یا در نتیجه افزایش سن و سال یا شرایط محیطی محل کار و زندگی، رفته رفته دچار مشکلاتی شده و با ریزش قابل توجه، اعتماد به نفس و ظاهر آراسته قبلی را از بین ببرند، مسئله مهمی که بی‌شک دغدغه خیل عظیمی از افراد است. همین احساس نیاز و وجود یک مشکل، بسیاری از شرکت‌های آرایشی- بهداشتی را بر آن داشته تا محصولات متنوعی برای تقویت، حالت‌دهی، رشد مجدد، جلوگیری از ریزش و صدها مورد دیگر به بازار عرضه کنند. کاشت مو، «PRP» یا استفاده از پودرهای حجم‌دهنده نیز، از دیگر راهکارهایی هستند که این روزها با استقبال نسبتاً خوبی در میان آقایان و خانم‌ها روبرو شده‌اند. با شناسایی هر چه بیشتر قابلیت‌ها و پتانسیل‌های نانو فناوری، این بازار به شدت جذاب نیز، از چشم استارت‌آپ‌های نانویی مخفی نمانده و فناوران نانویی، اقدام به ارائه محصولی درخور این بازار نموده‌اند. بروک بایوتک، با محصول خود، کم‌پشت بودن موها و حتی طاسی را از دید دیگران مخفی نموده و اعتماد به نفس را به افراد باز می‌گرداند. این شرکت، در سال 2020 میلادی و توسط وسلی بروک (Wesley Brook)، بانکدار و کارآفرین مشهور برزیلی راه‌اندازی شده و ایده‌‌ای خلاقانه و پرطرفدار را مد نظر قرار داده است: برگرداندن زیبایی ناشی از ریزش موها، بدون اینکه عارضه جانبی دیگری پدید آید!

نانوالیاف‌های توسعه یافته توسط بروک بایوتک، دستاوردی کارا برای کسانی است که موهای خود را از دست داده‌اند. وسلی بروک با اعتقاد به اینکه این فناوری سناریوهای فعلی را به کلی تغییر می‌دهد، ابراز داشته: «این فناوری، یک روش مناسب و انقلابی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون هیچ‌گونه خجالتی از طاسی، موهای بیشتری داشته باشند و در جامعه حاضر شوند».

این محصول که «Hair Nano» نام دارد، از ژوئن سال جاری میلادی به بازار آمریکا عرضه شده و در حال حاضر در دسترس می‌باشد. وسلی در این خصوص تأکید داشته که تنها چیزی که کاربران به آن نیاز دارند، استفاده از محصول همراه با یک تثبیت‌کننده است. با توجه به عملکرد خوب و سهولت استفاده از این محصول، احتمالاً توجه مصرف‌کنندگان به آن جلب شده و بازاری قابل توجه در انتظار آن خواهد بود.

پروتئین نانو کراتینه مو که توسط بروک بایوتک تولید شده، با رشته‌های موجود مو مخلوط شده و با ایجاد ظاهری طبیعی از موهای پرپشت، اصلاً قابل شناسایی نخواهد بود. مقاومت در برابر باد، باران و تعریق نیز، قابلیت استفاده دراز مدت از این نانوالیاف‌ها را فراهم نموده و در نتیجه، می‌تواند با طرفدارهای بیشتری روبرو شود. استفاده از فیبرهای طبیعی و عاری بودن از هر گونه الکل، گلوتن و پارابن (طبقه‌ای از مواد نگه‌دارنده رایج در محصولات آرایشی و بهداشتی)، این محصول را 100 درصد ایمن و بی‌خطر می‌سازد.

یکی دیگر از مزیت‌های نانو الیاف ابداعی، موجود بودن آن در هر 9 رنگ سایه بوده که امکان اختلاط با هر رنگ مو و هر نوع بافت متفاوت را فراهم می‌کند. این راهکار نانویی خلاقانه، برای میلیون‌ها نفر از افرادی که به نحوی با مشکل ریزش مو و کم‌پشتی موها مواجه هستند، مفید خواهد بود. همچنین این محصول برای بخش ریشه در ناحیه اکستنشن که محل تلاقی رنگ‌ها بوده و به راحتی با شامپو شسته می‌شوند نیز، می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است، بروک بایوتک در سال 2020 میلادی تأسیس شده و فعالیت‌های آن در میامی، حکایت از عزم جدی شرکت برای حضور در بازار لوازم دارد است که با تمرکز بر ریزش مو می‌باشد. رشد 80 درصدی شرکت در همین مدت کوتاه، گواهی برای آینده درخشان آن است.

 

مرجع: «EIN News»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.