آخرین اخبار

تملک یک شرکت توزیع‌کننده توسط یک استارت‌آپ نانویی

تملک یک شرکت توزیع‌کننده توسط یک استارت‌آپ نانویی

شرکت نانویی سی‌بوند سیستم (C-Bond Systems)» که در زمینه توسعه مواد و پوشش‌های ویژه برای ترمیم و مقاوم‌سازی شیشه‌های خودرو فعالیت دارد، با گسترش فعالیت‌های خود و در راستای کارآمدتر نمودن شبکه توزیع محصولات، اقدام به تملک شرکت «A1 Glass Coating» نموده است. انتظار می‌رود که با ادغام این شرکت به‌عنوان یکی از اعضای فعال شبکه توزیع و نصب محصولات سی‌بوند، درآمد سالیانه این شرکت نانویی تا حدود 2 میلیون دلار افزایش یابد.

سی‌بوند که در نوامبر 2007 میلادی تأسیس شده، از همان ابتدای امر، همکاری با دانشگاه و صنعت به‌عنوان دو ضلع کلیدی اکوسیستم نوآوری را در دستور کار خود قرار داد. اخذ مجوز بهره‌برداری از پتنت‌های متعلق به دانشگاه رایس (Rice University)، رصد دقیق بازار جهت تطابق ایده با نیازهای مشتریان، تنوع‌بخشی به سبد محصولات و خدمات و هدف قرار دادن بازارهای بین‌المللی از طریق همکاری با توزیع‌کنندگان جهانی، از مهم‌ترین خصوصیات این استارت‌آپ موفق محسوب می‌شود. حال، پس از گذشت تقریباً 14 سال از تأسیس شرکت و در حالی که فعالیت‌های این استارت‌آپ در کشورهای مختلف جریان دارد، بهبود و توسعه شبکه توزیع در اولویت مدیران شرکت قرار گرفته است. از همین رو، موافقت‌نامه تبادل سهام با یکی از توزیع‌کنندگان برتر شرکت به نام «A1 Glass Coating» به امضا رسیده است.

طبق این توافقنامه، 80 درصد از سهام این شرکت توزیع‌کننده به سی‌بوند انتقال یافته و حق خرید 20 درصد باقیمانده نیز در شرایط خاصی وجود خواهد داشت. علاوه بر این، مایکل وانکه (Michael Wanke)، مالک این شرکت هم به سی‌بوند پیوسته و مدیریت کارگروه راه‌حل‌های ایمنی را در این شرکت بر عهده خواهد داشت.

لازم به ذکر است که «A1 Glass Coating»، یکی از توزیع‌کنندگان برتر محصولات سی‌بوند بوده و با توجه به تجربه بیش از سه دهه‌ای در این صنعت، کمک بزرگی به سیستم نصب و توزیع این شرکت نانویی خواهد کرد. درآمد سالانه تقریباً 2 میلیون دلاری در سال‌های 2019 و 2020 میلادی، یک جریان نقدینگی جدید برای سی‌بوند به ارمغان آورده که برای این شرکت نسبتاً کوچک، بسیار مهم خواهد بود. مایکل وانکه، در این خصوص می‌گوید: «A1 Glass، بخشی از سی‌بوند سیستم به‌عنوان یکی از شرکت‌های نوآور در صنعت ایمنی شیشه‌ها است و ما از این اتفاق هیجان‌زده هستیم. هدف ما، همواره ارائه بهترین کیفیت در زمینه محصولات مرتبط با پنجره‌ها بوده و هم‌اکنون، به‌عنوان بخشی از سی‌بوند سیستم، از امکانات و موقعیت بهتری برای رسیدن به این هدف برخورداریم».

اسکات سیلورمن (Scott R. Silverman)، مدیرعامل شرکت سی‌بوند هم در خصوص استراتژی جدید این شرکت اظهار داشته: «ما مفتخریم که با مایکل وانکه و تیم کاری A1 Glass همکاری می‌کنیم. ما آن‌ها را چندین سال است که می‌شناسیم و با هم همکاری داریم. این یک ترکیب مهم و استراتژیک تجاری است و ما تلاش خواهیم کرد تا با ادغام کامل کسب‌وکار، نقاط قوت شرکت‌های خود را به حداکثر برسانیم».

 

مرجع: «Globe Newswire»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.